Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=орфографія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 110
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-110 
1.
4И(Біл)-04
І-95
б-ка Тимошика М. / І-95-фб


    Іўчанкаў, Віктар Іванавіч.
    Беларуская арфаграфія:апавяданні і гісторыі [Текст] : научно-популярная литература / В. І. Іўчанкаў. - Мінск : Пачатковая школа, 2010. - 304 с. - на беларус. языке. - ISBN 978-985-6947-36-3 : 9.00 грн.
ББК 81.411-8
РУБ 4И(Біл)-04
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Білоруська мова--орфографія


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
81.43.21-90
А 64


   
    Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм [Текст] / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
орфографічна помилка -- пунктуаційна помилка -- уроки української мови -- піднесення культури писемного мовлення -- 5-7 класи
Анотація: У статті розкрито суть, природу і характер орфографічних і пунктуаційних помилок; на матеріалі їх аналізу в письмових роботах учнів 5-7 класів з'ясовано частотність і причини виникнення; надано методичні рекомендації щодо попередження й подолання правописних помилок, визначено основні параметри ефективності такої роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

3.


    Бабайцева, В. В.
    Принципы русской орфографии [Текст] / В. В. Бабайцева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2009. - N3. - С. 33-38 . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2
Рубрики: російська мова--орфографія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
4У(07)
Б 24
б-ка Арвата Ф. С. / Б 24-КСХ
б-ка Кондратюка С. У. / Б 24-КСХ


    Бардаш, Марія Власівна.
    Навчання орфографії у восьмирічний школі [Текст] / М. В. Бардаш. - К. : Радянська школа, 1966. - 132 с. - 0.30 крб.
ББК 81.411.1-90
РУБ 4У(07)
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія

Примірників всього: 7
Ч.З.№3 (5), КСХ (2)
Свободны: Ч.З.№3 (5), КСХ (2)
Знайти схожі

5.
81.411.2
Б 26


    Бархин, К. Б.
    Логическая бработка речи [Текст] / К. Б. Бархин // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2010. - N 1. - С. 25-29 . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2
Рубрики: російська мова--орфографія
   Кафедра російської мови і перекладу

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
81.411.1-9
Б 33


    Баюрська, Г.
    Міні-збірник з орфографії для учнів 5-12-х класів [Текст] / Г. Баюрська // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2010. - N 24(червень). - С. 16-23
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови в школі
   Орфографія

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра української мови



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
81.411.2-9
Б 38


    Беднарская, Л. Д.
    О системном отборе основного содержания образования: орфография и пунктуация [Текст] / Л. Д. Беднарская // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2012. - N 7. - С. 3-9. . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2-9
Рубрики: Викладання російської мови в школі--орфографія--пунктуація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
4У(075.3)
Б69
б-ка Арвата Ф. С. / Б69-КСХ


    Блик, О. П.
    Практикум з української мови. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія [Текст] : посібник для студентів філологічних факультетів педінститутів / О. П. Блик. - К. : Вища школа, 1970. - 128 с. - Б. ц.
РУБ 4У(075.3)


Примірників всього: 16
Ч.З.№3 (5), Каф. мет. укр. мов і літ. (4), аб (5), ав (1), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№3 (5), Каф. мет. укр. мов і літ. (4), аб (5), ав (1), КСХ (1)
Знайти схожі

9.
4У(075.3)
Б 69


    Блик, О. П.
    Практикум з української мови [Текст]. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія : посібник для студ. філ. фак. пед. інститутів / О. П. Блик. - К. : Вища школа, 1970. - 128 с. - Б. ц.
РУБ 4У(075.3)


Примірників всього: 2
Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

10.
4У(075.3)
Б77


    Бойко, Надія Іванівна.
    Сучасна українська літературна мова: Фонетика, фонологія, морфонологія, орфоепія, графіка, орфографія [Текст] : Практичний курс: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. І. Бойко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 119 с. - 12.60 грн., 12.60 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-923
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ--сучасна українська мова
   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 20
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (15), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (15), аб (3)
Знайти схожі

11.
4У(075.3)
Б77


    Бойко, Надія Іванівна.
    Сучасна українська літературна мова: Фонетика, фонологія, морфонологія, орфоепія, графіка, орфографія [Текст] : Практичний курс: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. І. Бойко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 127 с. - 12.60 грн., 15.25 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-923
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ--сучасна українська літературна мова
   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 13
фб (1), Ч.З.№3 (1), аб (11)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1), аб (11)
Знайти схожі

12.
4У(075.3)
Б77


    Бойко, Надія Іванівна.
    Фонетика, орфоепія, графіка й орфографія сучасної української літературної мови [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів філологічних спеціальностей / Н. І. Бойко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 64 с. - Назва. на тит. л. : Фонетика, орфоепія, графіка й орфографія сучасної української мови. - Список рекоменд. літ.: с. 54-59 ; додатки : с. 60-63. - 18.67 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-923
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ--сучасна українська мова
   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
ав (1), Ч.З.№3 (9)
Свободны: ав (1), Ч.З.№3 (9)
Знайти схожі

13.
4У(075.3)
Б 81


    Бондар, Олександр Іванович.
    Сучасна українська мова: Фонетика. Фонологія. Орфоепія. графіка. Орфографія. Лексикологія. Лексикографія [Текст] : навчальний посібник / О. І. Бондар, Ю. О. Карпенко, М. Л. Микитин-Дружинець. - К. : Академія, 2006. - 368 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-217-8 : 24.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-923
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Карпенко, Юрій Олександрович; Микитин-Дружинець, Марія Львівна
Примірників всього: 28
Ч.З.№3 (15), фб (1), ав (2), аб (10)
Свободны: Ч.З.№3 (15), фб (1), ав (2), аб (10)
Знайти схожі

14.
81.411.1
Б 81


    Бондаренко, Н.
    Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв’язків [Текст] / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 2-7.
ББК 81.411.1
Рубрики: викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
структура мови -- рівні мовної системи -- орфографія -- правопис -- морфологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

15.
81.411.1-90
Б 81


    Бондаренко, Н.
    Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв’язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
орфографія -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв’язного мовлення
Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

16.
81.411.1-90
Б 81


    Бондаренко, Неллі.
    Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів [Текст] / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 8-13.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
орфограма -- орфографічна помилка -- орфографічне правило -- розділові знаки -- пунктограма -- пунктуаційна помилка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

17.
81.411.2-9
Б 90


    Булохов, В. Я.
    Поле орфограммы и его роль в формировании правописной компетенции [Текст] / В. Я. Булохов // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2010. - N 8. - С. 30-35 . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2-9
Рубрики: викладання російської мови
   російська мова--орфографія

   методична допомога вчителям Ніжина

Кл.слова (ненормовані):
орфографическое поле


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

19.
4У(070.2)
В23


    Вашуленко, М. С.
    Орфоепія і орфографія в 1-3 класах [Текст] : посібник для вчителів / М. С. Вашуленко. - К. : Радянська школа, 1982. - 104 с. : ил. - 0.15 руб
РУБ 4У(070.2)


Примірників всього: 2
аб (1), КСХ (1)
Свободны: аб (1), КСХ (1)
Знайти схожі

20.
4У(075.3)
В 68


    Волох, Олексій Тимофійович.
    Сучасна українська літературна мова: Вступ; Фонетика; Орфоепія; Графіка і орфографія; Лексикологія; Фразеологія; Лексикографія; Словотвір [Текст] : Підручник для студентів-заочників педін-тів спец. № 2102 "Укр. мова і літ." / О. Т. Волох. - 2-е вид., перероб. і доп. - К. : Вища школа, 1986. - 200 с. - 0.60 крб
РУБ 4У(075.3)


Примірників всього: 60
Ч.З.№3 (25), аб (33), ав (2)
Свободны: Ч.З.№3 (25), аб (33), ав (2)
Знайти схожі

21.
81.411.1
Г 18


    Гаманко, Тетяна.
    Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" : українська мова, 5 клас / Т. Гаманко // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 12. - С. 37-40.
ББК 81.411.1
Рубрики: уроки української мови в 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
фонетика -- графіка -- орфоепія -- орфографія -- урок-подорож
Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з української мови для 5 класу, мета уроку: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

22.
4У-04
Г52


    Глазова, Олександра Павлівна.
    Українська орфографія [Текст] : практикум. Тренувальні вправи. Контрольні завдання. Диктанти. Правила. Ключі. навчальний посібник / О. П. Глазова. - Х. : Ранок : Веста, 2008. - 384 с. - ISBN 978-966-08-2758-5 : 18.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-922.8
РУБ 4У-04
Рубрики: Українська мова--орфографія

Примірників всього: 1
Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

23.
4У-04
Г52


    Глазова, Олександра Павлівна.
    Українська орфографія [Текст] : практикум. Тренувальні вправи. Контрольні завдання. Диктанти. Правила. Ключі / О. П. Глазова. - Х. : Ранок : Веста, 2006. - 384 с. - ISBN 966-314-453-Х : 9.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-922.8
РУБ 4У-04
Рубрики: Українська мова--орфографія

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

24.
81.411.1-1
Г 62


    Голуб, Ніна.
    Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Н. Голуб // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 24-28. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-1
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
українська орфографія -- дослідницькі завдання -- орфограми буквені і небуквені -- бесіда -- тестові завдання -- уроки української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

25.
4Р-04
Г 77


    Граник, Генриетта Григорьевна.
    Секреты орфографии [Текст] : [кн. для учащихся 5-7кл.] / Г. Г. Граник, С. М. Бондаренко, Л. А. Концевая. - М. : Просвещение, 1991. - 221, [3] с. : ил. - ISBN 5-09-001868-5 : 14.00 грн.
ББК 81.411.2-8
РУБ 4Р-04
Рубрики: Мовознавство--орфографія
   Російська мова--орфографія

   
Кл.слова (ненормовані):
орфографія -- фонеми -- морфеми -- приставки -- правопис
Анотація: Авторы книги в занимательной, доступной для учащихся форме рассказывают об основных орфографических правилах русского языка. Рассказ сопровождается заданиями с ключами (ответами), играми, красочными иллюстрациями.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Стелла Морисовна; Концевая, Лилия Абрамовна
Примірників всього: 1
Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

26.
81.411.1-9
Г 87


    Грона, Н.
    Використання алгоритмів для формування орфографічної навички [Текст] / Н. Грона // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 15-18.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови в школі
   Викладання української мови в школі--орфографія

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

27.
81.411.1-1
Д 18


    Даниленко, А.
    "Пиши як мовиш...", або чому Пантелеймон Куліш не став творцем сучасного українського правопису [Текст] / А. Даниленко // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 37-54. . - ISSN 0027-2833
ББК 81.411.1-1
Рубрики: Українська мова--орфографія
   Українська мова--фонетика

   Українська мова--правопис--історія

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
українська орфографія -- етимологічний правопис


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

28.


    Дем’янюк, М. П.
    Історико-лінгвістична проблематика в науковому доробку Миколи Грунського [Текст] / М. П. Дем’янюк // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2022. - N 3 (83). - С. 104-114. . - ISSN 1682-3540
Рубрики: Українська мова--персоналії мовознавців
Кл.слова (ненормовані):
історія української мови -- українські мовознавці -- орфографія -- палеографія -- слов’янські мови


Дод.точки доступу:
Грунський, Микола Кузьмич (український мовознавець-славіст, текстолог ; 1972-1951) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: ДС1/2008/12
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 12
Зміст:
Фасоля, А. Педагогічна техніка, технологія і... поезія: урок одного вірша в 7 класі / А. Фасоля. - С.2-7
Решодько, Л. Складне речення: матеріали для тематичної перевірки знань / Л. Решодько. - С.10-14
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: будова слова і орфографія / С. Омельчук. - С.18-19
Горболіс, Л. Імпресіоністичне малярство Никанора Онацького на уроках літератури / Л. Горболіс. - С.20-23 : портр
Ткач, Л. Юрій Шевельов / Л. Ткач. - С.24-32 : портр
Архієпископ, Ігор (Ісіченко). Полемічна література перед викликом нескінченности / Ігор (Ісіченко) Архієпископ. - С.33-36
Мацевко-Бекерська, Л. Наративна конфігурація малої прози Михайла Коцюбинського кінця XIX-початку ХХ ст. / Л. Мацевко-Бекерська. - С.37-42
Дроздовський, Д. Літературне дежавю: про спільність композиційних сценаріїв у повісті "Ася" І.Тургенєва й романі "Перехресні стежки" І.Франка / Д. Дроздовський. - С.43-47
Лепьохін, Є. Психологізм та історизм в оповіданні "Собака" В.Підмогильного й новелі "Зрадлива жінка" А.Камю / Є. Лепьохін. - С.48-50
Сверстюк, Є. На моїм віку; Заповіти Гоголя і Шевченка; Володька Сосюра і червона калина; "І край мене почує" / Є. Сверстюк. - С.51-56
Селівачова, Н. Осередок духовності й культури: Музей Михайлівського Золотоверхого монастиря / Н. Селівачова. - С.57-58
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
81.411.1-9
Д 66


    Домбровська, В. О.
    Виховуючи грамотну особистість (етапи навчальної діяльності учнів при формуванні орфографічних навичок) [Текст] / В. О. Домбровська // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 6-9.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
   Українська мова--правопис

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-110 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 131844
Кількість відвідувачів 1295
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя