Пошуковий запит: <.>K=освіта для сталого розвитку<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Іванченко Н. У майбутнє – через сталий стиль життя/Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.53–56.
|
>2.
| Іванчук С. Виклики сталого розвитку для дорослих/С. Іванчук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 3.-С.4-8.
|
>3.
| Близнюк М. Аналіз тематичних напрямів Міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку/М. Близнюк, В. Михайленко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2019,N N 9.-С.7-20.
|
>4.
| Бойко С. Впровадження українознавчих наукових знань в освітньо-виховну систему вітчизняних навчальних закладів у контексті завдань столого розвитку України/С. Бойко // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 3(40).-С.134-139.
|
>5.
| Гавриш Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом/Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 9.-С.41–44.
|
>6.
| Гавриш Наталія Сталий розвиток: стосується кожного!/Наталія Гавриш, Олена Пометун // Дошкільне виховання, 2018,N № 3.-С.2-5
|
>7.
| Дідков О. М. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку/Олександр Дідков // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.83-88
|
>8.
| Ермаков Д. С. Образование для устойчивого развития в РФ/Д. С. Ермаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.44-48
|
>9.
| Корсак К. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства/К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 4.-С.70-76.
|
>10.
| Левківський К. Освіта для сталого розвитку/К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N5.-С.28-39
|
>11.
| Мелман М. Освіта для стійкого розвитку: сліпі і слон/М. Мелман // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 3.-С.10-11.
|
>12.
| Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 7.-С.39–43.
|
>13.
| Освіта для сталого розвитку: поради педагогам // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 7.-С.44.
|
>14.
| Панфілова М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів/Марія Панфілова, Інна Панова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 9.-С.49–52.
|
>15.
| Пометун О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку/Олена Пометун // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.31–39.
|
>16.
| Пометун О. Освіта для стійкого розвитку - інновація XXI століття/О. Пометун // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 3.-С.12-17.
|
>17.
| Рідей Н. Освіта і наука для сталого розвитку в програмних документах і угодах світових зібрань/Н. Рідей, Ю. Рибалко, Т. Хітренко // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. т.Том 14,N N 1.-С.90-97.
|
>18.
| Рагуля В. Стала гра – сталий розвиток/В. Рагуля // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 3.-С.59-61.
|
>19.
| Расфельд М. Освіта для сталого розвитку/М. Расфельд // Педагогічна майстерня. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 10.-С.34-35.
|
>20.
| Ринчковська Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку/Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.46–52.
|
|
|