Пошуковий запит: <.>K=освітня діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Сарібіатов О. Соціологічні дослідження якості освіти/О. Сарібіатов // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.7-11
|
>2.
| Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/Людмила Бугай // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.68–71
|
>3.
| Філіпчук Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття)/Н. Філіпчук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 1/2.-С.67–71
|
>4.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 9.-С.45–55.
|
>5.
| Михайлов О. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових/О. Михайлов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 6.-С.20-27
|
>6.
| Гриньова В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат/В. Гриньова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.20-24.
|
>7.
| Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/Галина Назаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.11–16
|
>8.
| Погребняк В. До проблем створення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі/В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2018,N N 7/8.-С.21-27.
|
>9.
| Лавренюк В. Інноваційні і традиційні підходи у викладанні лінгвістичних дисциплін/В. Лавренюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 2.-С.2-6.
|
>10.
| Стеценко І. Досліди у STREAM-освіті : особливості організації дослідницької діяльності дошкільнят/І. Стеценко // Палітра педагога. -К.:Видавництво "Світич", 2022,N N 2.-С.3-10.
|
>11.
| Гавриш Н. Що допоможе перетворити п’ятницю на особливий день у дитячому садку/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 12.-С.48-53.
|
>12.
| Лабус Н. А. Оцінювання якості освітньої діяльності/Н. А. Лабус // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 28/30
|
>13.
| Джус О. Перші українські вчителі у Північноамериканських громадах/О. Джус // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2018,N N 10.-С.91-100.
|
>14.
| Шлапак Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи/Г. М. Шлапак // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 28/30.-С.4–6
|
>15.
| Мірошниченко Г. Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині XIX ст./Г. Мірошниченко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 2.-С.94-101
|
>16.
| Мазур Ю. Дошкілля в європейському освітньому просторі/Ю. Мазур // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 11.-С.22-24
|
>17.
| Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.8-15
|
>18.
| Міхно О. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки/О. Міхно // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 1.-С.54-57.
|
>19.
| Вітренко Ю. Освіта як вид економічної діяльності в Україні/Ю. Вітренко // Економіка України. -Київ:Преса України, 2011,N N 10.-С.4-15.
|
>20.
| Чечилова Г. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє/Г. Чечилова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.52-55
|
|
|