Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.


   
    Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей [Текст] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 193-261
Рубрики: психологія праці
   акмеологія

   психологія вищої школи

   професійне вигорання

   психолог (професія)

   Вчителі

   Психологія старості

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- освітнє середовище -- освітній простір -- психологические обеспечение -- професійна кар’єра -- кар’єра -- деперсонализация -- емоційне вигорання -- онтогенез


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Шалагина, В. А.
    Об условиях и факторах развития психологической компетентности субъектов образовательного процесса [Текст] / В. А. Шалагина // Прикладная психология и психоанализ. - 2007. - №3/4. - С. 52-57
Рубрики: Шкільний психолог
   психологічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Баева, И.
    Психологическая безопасность образовательной среды и риски её разрушения [Текст] / И. Баева, Е. Лактионова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N9. - С. 271-276
Рубрики: психологічна безпека
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище


Дод.точки доступу:
Лактионова, Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Стрельцова, В. Ю.
    Соціально-педагогічний супровід процесу соціальної адаптації студентів творчих спеціальностей до умов культурно-освітнього середовища [Текст] / В. Ю. Стрельцова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N3. - С. 27-32 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ
   соціалізація студентів

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Зеер, Э. Ф.
    Образовательная среда колледжа как фактор формирования развивающего профессионально-образовательного пространства [Текст] / Э. Ф. Зеер, И. В. Мешкова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 105-110
Рубрики: Освіта--психологія освіти
   Підготовка спеціалістів ВНЗ I-II уровня акредитації

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- психологія освіти


Дод.точки доступу:
Мешкова, И. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Ануркіна, О.
    Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі [Текст] / О. Ануркіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 52-54 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: типи ЗНЗ
   Адаптація учнів

   педагогіка середовища

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

7.


   
    Використання ресурсів освітнього середовища [Текст] // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N1. - С. 4-27
Рубрики: Управління освітою
Кл.слова (ненормовані):
ресурси управління -- соціальне партнерство -- освітнє середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Иванова, В. И.
    Экспериментальное исследование значимости образовательной среды в системе многоуровневой подготовки специалиста [Текст] / В. И. Иванова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 98-105
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- критерії розвитку освітнього середовища -- многоуровневая подгот.специалистов


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Лебединець, Н.
    Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища [Текст] / Н. Лебединець // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 57-59 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: здоров’я дітей
   психічне здоров’я школярів

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

10.
373.018.058(477)
О-76


    Остапенко, С.
    Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень
Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку.


Дод.точки доступу:
Степанова, Н.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.3.091.6:727.054](477)
Н 22


    Наконечна, Г.
    Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.


Дод.точки доступу:
Низковська, О.; Ночвінова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Рудіч, Л. Г.
    Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема [Текст] / Л. Г. Рудіч // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 49-50.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--робота з обдарованими учнями
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- проектування освітнього середовища -- становлення обдарованої особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Смоляк, Володимир.
    Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу [Текст] : модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи / В. Смоляк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-7.
Рубрики: Вчитель--початкові класи--самовдосконалення
Кл.слова (ненормовані):
модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи -- освітнє середовище -- вчитель початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
22.183.4р10
С 54


    Собакар, Олена Олександрівна.
    Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики [Текст] / О. О. Собакар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології--мережеві технології Веб 2.0
   Кафедра прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань

Кл.слова (ненормовані):
уроки інформатики -- Веб-технології 2.0 -- інформаційна культура -- інформаційне середовище -- інтерактивні вправи -- хмарні технології -- освітнє середовище -- мережеві технології Веб 2.0
Анотація: У статті розглянуто сучасні веб-технології, які дають змогу педагогам вирішувати найрізноманітніші освітні завдання, сприяти розвитку педагогічної творчості, професійної майстерності, підвищувати якість навчання і виховання учнів, ефективно застосовувати сучасні форми і методи навчання щодо впровадження інформаційних технологій під час навчального процесу засобами Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

17.


    Ніколаєску, Інна Олександрівна.
    Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін [Текст] / І. О. Ніколаєску // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 48-52
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка педагогів--післядипломна освіта
   Післядипломна педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
іміджова підготовка педагога -- імідж сучасного педагога -- професійний імідж -- післядипломна освіта -- освітнє середовище -- інноваційні методи навчання
Анотація: У статті обґрунтовується актуальність проблеми іміджової підготовки педагога з урахуванням сучасних тенденцій розвитку системи післядипломної освіти.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

18.
74.202.242
Т 88


    Туркот, Тетяна.
    Емоційно сприятливе освітнє середовище - запорука психосоціального здоров’я учнів [Текст] / Т. Туркот // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 6-9.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
психосоціальне здоров’я учнів -- освітнє середовище -- соціально-психологічна вмілість -- здоров’язбережувальний урок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.018.058:001.895](477)
П 11


    Пікалюк, А.
    Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 43–45. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Виховання--патріотичне виховання

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- інноваційні школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- концепція -- модель розвитку навчального закладу -- загальноосвітні навчальні заклади -- освітнє середовище -- національна самоповага -- патріотизм -- Школа національно-патріотичного виховання
Анотація: У статті обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 144858
Кількість відвідувачів 1214
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя