Пошуковий запит: <.>K=освітній простір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.58 Я 47
Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--методологія Виховання--естетизація освітнього простору Кл.слова (ненормовані): естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань Анотація: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.018.058:001.895](477) Щ 64
Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу.
Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 37.091.2(477) Ш 68
Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Шалда, Наталія Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.
Дод.точки доступу: Кузьміна, Тетяна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.549(477) Ч-90
Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Дод.точки доступу: Трухан, О.; \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.202.242 Ц 61
Цимбалару, Анжеліка. Створення освітнього простору: сучасний підхід [Текст] / А. Цимбалару> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 3-6.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- початкова освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.202.43 Ц 61
Цимбалару, Анжеліка. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Текст] / А. Цимбалару> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202.43 Рубрики: Початкова школа--навчальна література Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- педагогічне моделювання Анотація: У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи [Текст] / В. Хайруліна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 43-45.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- духовні цінності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.24 Т 48
Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу [Текст] / І. Ткачук> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 3-7.
ББК 74.24 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційні моделі Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- інноваційні моделі -- освітній простір -- педагогіка успіху -- управлінська діяльність -- Центр розвитку дитини -- Школа радості та сили розуму -- Центр позашкільної освіти -- Центр професійної освіти -- Ліцей технологічного профілю Анотація: У статті розглянуто історію становлення та розвиток структурних підрозділів Броварського навчально-виховного об’єднаня на засадах педагогіки успіху.
Дод.точки доступу: Броварське навчально-виховне об’єднання \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.018.058(477) С 82
Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|