Пошуковий запит: <.>K=освітній простір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Гнаткович, Тетяна. Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / Т. Гнаткович, Н. Ребрик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 6-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгводидактика Кл.слова (ненормовані): Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- педагогічні ідеї -- освітній простір -- дитиноцентризм
Дод.точки доступу: Ребрик, Наталія; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи [Текст] / В. Хайруліна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 43-45.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- духовні цінності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти [Текст] / Г. Даниленко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 39-44.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітнє середовище Кл.слова (ненормовані): здоров’я учнів -- безпечне середовище -- освітній простір -- охорона здоров’я дітей -- стратегія health promotion Анотація: У статті визначено шляхи міжгалузевої взаємодії щодо формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища в закладі освіти, як складової цілісної системи сучасного освітнього простору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.5.042-056.45(477) П 19
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.
Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір Кл.слова (ненормовані): талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.3.018.4-022.332](477) П 30
Петрик, О. Створюємо освітній простір групи подовженого дня / Ольга Петрик, Ольга Гриценко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 37-44
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня--освітній простір Кл.слова (ненормовані): групи продовженого дня -- освітній простір -- розвивальні заняття -- ігрова діяльність -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідається про організацію освітнього простору групи продовженого дня у 1 класі.
Дод.точки доступу: Гриценко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Григоренко, Галина Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.
Дод.точки доступу: Погрібняк, Ніна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 005.963.1:327(4) N45
Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 44-52
. - ISSN 2078-1016 Рубрики: Освіта в Україні--європейські цінності Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- європейській освітній простір -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість Анотація: У статті розглянуто процес імплементації європейстких цінностей в освіній простір України. Показано зв'язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження цінносно-орієнтованого підходу повинно здійснюватися в різних напрямках освітнього простору - від викладання та навчання до врядування вищих освітніх закладів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Крутій, Катерина Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 3-8
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--навчально-матеріальна база Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- якість освіти -- освітній простір -- персональний простір дитини -- організація середовища дитсадка -- навчально-матеріальна база Анотація: "Сьогодення сучасної дошкільної освіти багатовимірне та цікаве. Є можливості обирати різні технології, розробляти власні інновації, підвищувати професійний рівень, користуючись досвідом колег і новітніми досягненнями науки. Подана стаття допоможе вам по-новому поглянути на освітній простір вашого закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, особливості їхнього сприймання та психофізіологічного розвитку".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Шалда, Наталія Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.
Дод.точки доступу: Кузьміна, Тетяна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 37.091.2(477) Ш 68
Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|