Пошуковий запит: <.>K=освітній простір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Акмеологическое развитие и профессиональная деятельность в формировании субъектной позиции индивида: Подборка статей [Текст]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 193-261
Рубрики: психологія праці акмеологія психологія вищої школи професійне вигорання психолог (професія) Вчителі Психологія старості Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- освітнє середовище -- освітній простір -- психологические обеспечение -- професійна кар’єра -- кар’єра -- деперсонализация -- емоційне вигорання -- онтогенез
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору [Текст] / Л. М. Пріснякова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-6
Рубрики: Математика--математичне моделювання освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР
Знайти схожі
|
>3.
|
Бровкіна, Л. Адаптивний освітній простір [Текст] / Л. Бровкіна> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 50-58
Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): освітній простір
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Знайти схожі
|
>4.
| 37.091.31]:004.738:316.772.4 Л 64
Литвинова, Світлана Григорівна. Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя [Текст] / С. Г. Литвинова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): ІКТ -- освітній простір -- навчальний заклад -- технології -- системи Анотація: У статті узагальнено особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу 21 ст. на засадах формування особистостей педагога й учня, ІК-компетентності, змісту освітнього простору, організації процесу навчання з використанням хмарних сервісів, ВЕБ-2.0, LMS й EOP з урахуванням інтенсивного технологічного розвитку, що дасть можливість коригувати як організацію навчально-виховного процесу, так і формувати дієвий колектив, відбирати змістові лінії навчання, організовувати систематичне і планове підвищення ІК-компетентності вчителів, впроваджувати нові технології і системи навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 021.2 М 82
Москаленко, Л. Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти [Текст] : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р. / Л. Москаленко> // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-26.
Рубрики: Бібліотеки--освітній простір Кл.слова (ненормовані): бібліотечний простір -- освітній простір -- освітній контент -- навчання протягом життя -- рівні можливості навчання -- персоналізація процесу навчання -- неформальна освіта Анотація: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя.
Дод.точки доступу: Зозуля, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.018.058:001.895](477) Щ 64
Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу.
Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.3.091.6:727.054](477) Н 22
Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.
Дод.точки доступу: Низковська, О.; Ночвінова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.091.6(477) Р 64
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне предметне середовище Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір Анотація: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку.
Дод.точки доступу: Люхвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 13(4+477) N45
Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 28-33. - англ. мовою
. - ISSN 2078-1016 Рубрики: Вища освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): когнітивні практики -- освітній простір -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадянська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.202.242 Ц 61
Цимбалару, Анжеліка. Створення освітнього простору: сучасний підхід [Текст] / А. Цимбалару> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 3-6.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- початкова освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|