Пошуковий запит: <.>K=освітній процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мінасян А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів/А. Мінасян // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2005,N N1.-С.76-81
|
>2.
| Луценко І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту/Ірина Луценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.11–13.
|
>3.
| Савченко Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі/Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 2.-С.22-29.
|
>4.
| Кіндрат І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 4.-С.21–27.
|
>5.
| Задніпровська В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти/В. В. Задніпровська // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.32–33
|
>6.
| Коваленко А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи/Алла Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 7.-С.17–19.
|
>7.
| Вакалюк Т. А. Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти/Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019,N N 2.-С.56-64.
|
>8.
| Шлапак Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи/Г. М. Шлапак // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 28/30.-С.4–6
|
>9.
| Нестерова М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України/М. Нестерова, А. Цимбал // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2019,N N 4.-С.53-58.
|
>10.
| Сєлуянова Три кроки до школи: готуємося разом/Лідія Сєлуянова, Тамара Абросимова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 2.-С.6-11.
|
>11.
| Лютко О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення/Оксана Лютко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 4.-С.45–48.
|
>12.
| Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 8.-С.[15–18].
|
>13.
| До нового навчально року готові? // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 8.-С.[51–52].
|
>14.
| Гончаренко Алла Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні/Алла Гончаренко // Дошкільне виховання, 2018,N № 11.-С.13-15
|
>15.
| Ланько А. Тижнева подорож Книголандією/Анжеліка Ланько // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.10–14.
|
>16.
| Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 2.-С.35–37.
|
>17.
| Як організувати діяльність інклюзивних груп // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 12.-С.22-24.
|
>18.
| Федоренко О. Універсальний дизайн в освіті/О. Федоренко // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2018,N N 11.-С.46-52.
|
>19.
| Єфименко О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі/Олена Єфименко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 12.-С.39–40
|
>20.
| Настас Д. Л. Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами/Д. Л. Настас // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 7.-С.3-9.
|
|
|