Пошуковий запит: <.>K=освітній процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мінасян А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів/А. Мінасян // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2005,N N1.-С.76-81
|
>2.
| Островерх О. О. Педагогічний моніторинг як засіб гуманізації освітнього процесу у вищому навчальному закладі /Ольга Олександрівна Островерх О. О.. - 2005
|
>3.
| Соболевська О. Соціологічний вимір осмислення самостійної роботи студентів/О. Соболевська // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.88-93
|
>4.
| Щекатунова Г. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ/Ганна Щекатунова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 6.-С.19-26
|
>5.
| Журнал "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр" // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2012,N N 2.-С.33-34.
|
>6.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про затвердження Положення про навчально-практичний центр (за галузевим спрямуванням) професійно-технічного навчального закладу // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.3-6
|
>7.
| Положення про навчально-практичний центр (за галузевим спрямуванням) професійно-технічного навчального закладу // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.4-6
|
>8.
| Ващенко Л. Компетентнісний підхід в освіті: від засвоєння знань до оволодіння ними/Л. Ващенко // Біологія і хімія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 4.-С.14-19.
|
>9.
| Манилюк Ю. Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку/Ю. Манилюк // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 8.-С.11-16.
|
>10.
| Варфоломеева О. В. Взаимодействие специалистов ДОУ в ходе реализации комплексного подхода к педагогическому процессу/О. В. Варфоломеева, Е. В. Савельева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 8.-С.40-44.
|
>11.
| Гавриш Н. Організовувати, але не обмежувати/Н. Гавриш, О. Ліннік // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2013,N N 1.-С.8-14.
|
>12.
| Чирчик С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера/С. Чирчик // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 2.-С.73-79
|
>13.
| Вища школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Короб А. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів/А. Короб // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 4.-С.140-147.
|
>15.
| Гавриш Н. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 6.-С.4-12
|
>16.
| Долинна О. Освітні програми у 2013/2014 навчальному році/О. Долинна, Т. Носачова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.78.
|
>17.
| Бєлєнька Г. Чи потрібні заняття в дитячому садку?/Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.4-10
|
>18.
| Крутій К. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників/К. Крутій // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.53-63.
|
>19.
| Деренівська О. Дитячі дослідження: впроваджуємо нову методику/О. Деренівська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.24-26
|
>20.
| Панченко Л. Значення демократії в університетській освіті/Л. Панченко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2014,N N 1.-С.21-28.
|
|
|