Пошуковий запит: <.>K=освітній процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ВШ-3/2013/2 Журнал Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно 2013р. N 2
Зміст: Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6 Кл.слова: рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів України, школа молодих учених, міжнародний бізнес-проект "Business Week" Завалевський, Ю. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання / Ю. Завалевський. - С.7-21 Кл.слова: інноваційні педагогічні технології, технологічний підхід, засоби педагогічного впливу Гаращук, О. Підвищення якості підготовки кадрів - фундаментальна місія вищої школи / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль. - С.22-36 : табл. Кл.слова: вища школа, кадри, якість освіти Васильєв, А. Вебометричні рейтинги як складова інструментарію ефективного менеджменту ВНЗ / А. Васильєв, Д. Фільченко. - С.37-44 : табл. Кл.слова: вебометрія, внутрішньоінституційні рейтинги, вебометричні рейтинги Головенкін, В. Щодо форм документів із підготовки кадрів у вищих навчальних закладах / В. Головенкін. - С.45-52 : рис. Кл.слова: форми документів, навчальний план, програма навчальної дисципліни Ільясова, Ф. Проектування освітніх навчальних просторів (OLE) для підготовки фахівців ІТ-галузі / Ф. Ільясова, М. Кадиров. - С.53-59 : рис. Кл.слова: дистанційні форми навчання, освітній навчальний простір, підготовка ІТ-фахівців Козієвська, О. Проблема вибору галузей навчання іноземними студентами: міжнародний розподіл / О. Козієвська. - С.60-72 : граф. Кл.слова: академічна мобільність, галузь навчання Чирчик, С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера / С. Чирчик. - С.73-79 Кл.слова: дизайнер, пізнавальна діяльність, освітній процес Геєць, В. Економічна теорія у системі підготовки фахівців з вищою освітою / В. Геєць, А. Гриценко. - С.80-83 Кл.слова: рецензії, економічна теорія, підручники Романюк, А. Вибори як наука / А. Романюк. - С.84-85 Кл.слова: рецензії, навчально-методичні посібники, політичні партії Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 роки : проект. - С.86-106 Кл.слова: документи, стратегія розвитку освіти, проекти Вища освіта і наука : огляд періодичних видань. - С.107-113 Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.114-127 Кл.слова: перелік, книги, гриф МОНМС України Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 Л 86
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савченко, Наталія. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі [Текст] / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька> // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 22-29.
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтоване навчання -- освітній процес
Дод.точки доступу: Дубінка, Микола; Язловецька, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) К 11
Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.31:613 З-15
Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 32–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігальні технології -- освітній процес -- педагогічні умови Анотація: Систематизовано наукові погляди на здоров’язберігальні технології, висвітлені компоненти здоров’язберігальної технології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.64:688.72](477) К 56
Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378:004.9 В 14
Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти [Текст] / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 2. - С. 56-64.
Рубрики: Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): ігровий симулятор -- освітній процес
Дод.точки доступу: Концедайло, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.2(477) Ш 68
Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України [Текст] / М. Нестерова, А. Цимбал> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 4. - С. 53-58.
Рубрики: Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- освітній процес -- соціальна згуртованість -- університетські спільности -- ціннісно-орієнтована освіта -- вища педагогічна освіта
Дод.точки доступу: Цимбал, Алісія Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.018 С 11
Сєлуянова, Лідія. Три кроки до школи: готуємося разом / Лідія Сєлуянова, Тамара Абросимова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 6-11.
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): проєкти -- освітній процес -- школи -- екскурсії
Дод.точки доступу: Абросимова, Тамара Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Л 96
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091(477) О-64
Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. [15–18]. - Зміст: Освітня програма ; Організація освітнього процесу ; Діяльність інклюзивних груп ; Предметно-просторове середовище ; Формування соціально-доцільної поведінки ; Планування ; Курси підвищення кваліфікації ; Робота з кадрами.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- організація -- освітній процес -- інклюзивні групи -- освітні програми -- предметно-просторове середовище -- соціально-доцільна поведінка -- планування -- підвищення кваліфікації -- робота з кадрами -- вихователь-методист -- документи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.2](477) Д 55
До нового навчально року готові? [Текст] : організовуємо конкурс-огляд груп> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. [51–52]. - Зміст: Організаційний етап ; Діяльнісний етап ; Оглядовий етап ; Підсумковий етап ; Рефлексивний етап.
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- освітній процес -- конкурс-огляд
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.313(477) Л 22
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 10–14. - Зміст: Додаток 1 : Інформаційна карта проекту "Подорож у країну Книголандію" ; Додаток 2 : Завдання та форми роботи з дітьми.
Рубрики: Дошкільна освіта--метод проектів Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- тематичні тижні -- робота з батьками -- читання -- інформаційна карта -- форми роботи -- метод проектів Анотація: У статті подано матеріали щодо організації та проведення тематичного тижня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.064.1(477) П 18
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 35–37.
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес Кл.слова (ненормовані): партнерська взаємодія -- соціальні контакти -- освітній процес -- теорія співіснування трьох мозків -- тесування -- самоперевірка -- подолання конфліктів -- комунікативність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.214(477) Г 12
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталя Гавриш, Олена Хартман> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 4–12. - Зміст: Принципи ; Інфраструктура ; Зміст ; Команда ; Організація освітнього процесу.
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--освітні програми Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- освітні програми -- Впевнений старт, освітня програма -- принципи -- Впевнений старт, веб-портал -- зміст -- освітній процес -- організація Анотація: У статті вміщено відповіді на найгостріші питання щодо реалізації освітньої програми "Впевнений старт".
Дод.точки доступу: Хартман, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Федоренко, Оксана. Універсальний дизайн в освіті [Текст] : вивчаємо та впроваждуємо в освітню програму / О. Федоренко> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 46-52.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній процес--універсальний дизайн Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- заклади освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.2(477) Z99
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / Олена Єфименко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--освітній простір--екологічний підхід Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- екологічний підхід -- сенсорні системи -- екологічний освітній простір -- дитиноцентровае середовище -- активізація сенсорних систем -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа Анотація: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончаренко, Алла Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні [Текст] / Алла Гончаренко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 13-15
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти Дошкільна освіта в Україні--організація освіти Німеччина--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- якість освіти -- німецька дошкільна освіта -- українська дошкільна освіта -- освітній процес Анотація: "Чому сьогодні українська дошкільна освіта потребує змін? Що є спільного й дотичного в педагогіці України й Німеччини? У чому полягають ключові відмінності? На які здобутки іноземних колег нам варто звернути увагу і, можливо, використати у власній роботі?" Над цими запитаннями запрошує поміркувати автор статті - науковець, викладач і член журі проекту "Відображення...".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:004 Д 86
Дущенко, Ольга Сергіївна. Веб-квест як технологія урізноманітнення освітнього процесу [Текст] / О. С. Дущенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 17-23. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): веб-квест -- приклади веб-квестів -- освітній процес Анотація: У статті представлено аналіз поняття "веб-квест". Виділено переваги та недоліки використання веб-квесту для організації освітнього процесу. Запропоновано приклади веб-квестудля використання на уроках інформатики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
|
|