Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні практики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Л 38
Автор(и) : Левченко О. О.
Назва : Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 66-76 (Шифр ПП1/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка психологів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/С 48
Автор(и) : Слотердайк, Петер
Назва : Ти мусиш змінити своє життя : уривки з твору
Місце публікування : Філософська думка: Український науково-теоретичний часопис/ Інститут філософії НАН України. - К.: Редакція часопису "Філософська думка", 2015. - N 2. - С. 95-106. (Шифр ФД-1/2015/2)
ББК : 74 + 87.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--освітні практики--людина в освітніх практиках--буття вчителем
Анотація: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Астахова, Катерина
Назва : Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія")
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2020. - N 4. - С. 13-20. (Шифр ВОУ1/2020/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- безперевна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторська модель--безперервна освіта--глобалізація--освітні практики--експеримент--соціальний капітал--суспільство знань--огляд фахової періодики
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 345
Кількість відвідувачів 177
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя