Пошуковий запит: <.>K=особистісний підхід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Технологія роботи з проблемними дітьми в масовій школі // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2005,N N4 (лютий).-С.8-11
|
>2.
| Педагогіка і психологія - 2005г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вєтохов О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі /О. М. Вєтохов // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2005,N N2.-С.89-97.
|
>4.
| Грабовець Н. С. Розуміння вихователем психічних станів дітей як чинник особистісного підходу до них/Н. С. Грабовець. - 2004
|
>5.
| Ситченко А. Л. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури/А. Л. Ситченко. - 2005
|
>6.
| Ковальчук В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу/В. Ковальчук // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2011,N N 3.-С.1-127
|
>7.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.34-36.
|
>8.
| Бигич Ю. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови/Ю. Бигич // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.11-17
|
|