Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-орієнтований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:37.018./У49-686450
Автор(и) : Улунова, Ганна Євгенівна
Назва : Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Вихідні дані : Б.м., 2006
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 15.81.21 + 15.31.31 + 15.81 + 14.25.21
УДК : 159.922:37.018.32
ББК : 88.840 + 88.4 + 74.204
Предметні рубрики (Галузі знань): психокорекція
спілкування
школи-інтернати
автореферати дисертацій-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ускладнене спілкування--дефіцитне спілкування--деструктивне спілкування--самотність--тривожність--емпатія--конфліктність--особистісно-орієнтований підхід
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.22/М 14
Автор(и) : Майборода С.Б.
Назва : Комплексный подход к воспитанию социально и педагогически запущенных школьников в свете ФГОС второго поколения
Місце публікування : Воспитание школьников: теорет. и науч.-метод. журн. - Москва: Школьная Пресса, 2013. - № 2. - С. 15-18. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2013/2). - ISSN 0130-0776
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74.200.22 + 74.200.44
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання школярів
Педагогічно занедбані діти-- індивідуалізація виховання учнів-- особистісно-орієнтований підхід
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: Комплексний підхід до виховання соціально і педагогічно занедбаних школярів у світі нових державних освітніх стандартів (Російська Федерація).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Вихователь-методист стратег і тактик
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 4. - С. 4-16. (Шифр ВМДЗ/2013/4)
ББК : 74.100
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- вихователі
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.2-9/А 65
Автор(и) : Андріюк І. Я.
Назва : Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 7/8. - С. 2-8 (Шифр А491234/2014/7/8)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземні мови-- викладання в школі
Анотація: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Г.
Назва : Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 36–44. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.2/.3:376.015.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- психологічний супровід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--діти з особливими освітніми потребами--психологічний супровід--професійна діяльність психолога--особистісно-орієнтований підхід--психокорекційний вплив--психологічна робота--психологічна безпека дитини
Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Д 17
Автор(и) : Данілавічютє Е.
Назва : Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - №3. - С. 7–19. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--інклюзивне освітнє середовище--класифікаційні ознаки--категорії дітей з особливими освітніми потребами--індивідуальна траєкторія розвитку--шкільна неуспішність--дизонтогенез--особистісно-орієнтований підхід--індивідуальні особливості--вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 110810
Кількість відвідувачів 1156
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя