Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісні риси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шадриков В. Д.
Назва : Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 15-22. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 13 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Індивідуальність-- психологія особистості
Психологія особистості
Анотація: У статті розглянуто генезу поняття "індивідуальність", розкрито сутність ідентичності людини, подано характеристики сутнісних якостей, наведено їхнє співставлення з особистісними якостями "Великої п'ятірки", введено три методологічних принципи індивідуальності, наведено приклад розвитку індивідуальності на основі базових якостей.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Д 30
Автор(и) : Демида К.
Назва : Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2013. - N 7. - С. 43-49. (Шифр ПП/2013/7)
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання студентів-- адаптація до навчання у ВНЗ-- психологічні чинники
Психологія вищої школи-- адаптація студентів до навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--особистісний адаптаційний потенціал--адаптація студентів до навчання--психологічні чинники адаптації--особистісні риси--особистість студента
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безсонова О.
Назва : Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 9. - С. 4–16. (Шифр ВМДЗ/2019/9)
Примітки : Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК : 373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- методична робота-- робота з педагогами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--методична робота--особистий простір освіти--діагностичні обстеження--педагоги-початківці--наставники--професійний розвиток--тести-опитувальники--професійно-педагогічні риси--особистісні риси--індивідуальні програми--професійно-педагогічний континуум--наставництво--індивідуальний підхід--взаємодія--моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 36132
Кількість відвідувачів 1470
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя