Пошуковий запит: <.>K=оцінювання знань<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Савченко О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.1–6
|
>2.
| Михайленко Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.21–26.
|
>3.
| Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
|
>4.
| Бутко О. Курс за вибором "Основи економіки”/О. Бутко // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 15.-С.32-41.
|
>5.
| Бурнос Е. Ю. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.102-106
|
>6.
| Житник Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти/Б. О. Житник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 19/21(643-645).-С.17–29
|
>7.
| Мовчун А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок/Антоніна Мовчун // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 11/12(617-618).-С.10-15
|
>8.
| Лугова О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи/Олександра Лугова, Тетяна Лугова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.12–18
|
>9.
| Фідкевич О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання/Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.12–14
|
>10.
| Фідкевич О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації/Олена Фідкевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 3(609).-С.7–10
|
|
|