Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оцінювання учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/М 35
Автор(и) : Матяш Н. Ю., Міронець Л. П.
Назва : Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2011. - N 4. - С. 21-23 (Шифр КШС-2/2011/4)
ББК : 74.2 + 22.183.4 + 28
Предметні рубрики (Галузі знань): оцінювання знань-- біологія
Тестування комп’ютерне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання учнів--тестування з біології--комп’ютерна програма adsoft tester
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.183.4р10/А 65
Автор(и) : Андрєєва, Галина Петрівна
Назва : Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2014. - N 5. - С. 16-17. (Шифр КШС-2/2014/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 22.183.4р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі-- дистанційне навчання
Географіч. рубрики: Миколаївська область-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--організація навчального процесу--планування процесу навчання--оцінювання учнів--тестування--створення завдань--перевірка знань
Анотація: Матеріали роботи знайомлять з новими підходами до організації навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання. Робота включає опис роботи в системі дистанційного навчання Moodle, аналіз результатів роботи за два роки, методичні рекомендації для вчителів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.8/Б 73
Автор(и) : Богачков Ю. М., Буров О. Ю., Ухань П. С.
Назва : Хмарні технології й оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2016. - N 1. - С. 51-55 (Шифр КШС-2/2016/1)
Примітки : Бібліогр. : 9 статей.
ББК : 74.202.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Оцінювання знань учнів-- інформаційно-комунікативні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--хмарні технології--академічна успішність--навчальні досягнення старшокласників--оцінювання учнів
Анотація: У статті розглянуто методологію, принципи побудови та можливості використання ІКТ оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників з урахуванням педагогічних, психологічних і соціометричних факторів прояви успішності, а також показників позашкільних академічних досягнень.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.202.8/П 56
Автор(и) : Пономаренко, Олена
Назва : Педагогічна оцінка в житті учня : погляд психолога
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2017. - N 3/4. - С. 49-51. (Шифр П2/2017/3/4)
ББК : 74.202.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Оцінювання знань-- педагогічна оцінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна оцінка--оцінювання учнів--мистецтво оцінювання--молодші школярі--підлітки--старшокласники
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко О.
Назва : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 76–86. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) + 376.091.26(477) + 37:001.32](477)Федоренко
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- оцінювання навчальних досягнень-- діти з особливими освітніми потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--оцінювання учнів--діти з особливими освітніми потребами --оцінка--навчальні досягнення--формувальне оцінювання--самооцінювання--курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.09.2024
Кількість запитів 20821
Кількість відвідувачів 621
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя