Пошуковий запит: <.>K=пандемія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Боданіна Н. О. Роль вірусів у природі й житті людини. Профілактика ВІЛ/СНІДу та інших вірусних хвороб людини. 10 клас/Н. О. Боданіна // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 6.-С.38-39.
|
>2.
| Шулікін Д. Про вищу освіту і програму діяльності уряду в умовах карантину/Д. Шулікін // Сучасна освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N N 20 (18 травня).-С.5.
|
>3.
| Бібліотечна планета - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вилегжаніна Т. Читайте! І будьте здорові!/Т. Вилегжаніна // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2020,N N 2.-С.4-5.
|
>5.
| Розколупа Н. Організація дистанційної (надомної) роботи в бібліотеці/Н. Розколупа // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2020,N N 2.-С.6-7.
|
>6.
| Богуш Т. Пандемія COVID - 19: виклики й особливості діяльності бібліотек/Т. Богуш // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2020,N N 2.-С.7-12.
|
>7.
| Пандемія СOVID - 19 та діяльність національних бібліотек світу/підгот. О. Білик // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2020,N N 2.-С.38-39.
|
>8.
| Кабанцева А. Психологічне благополуччя дітей та дорослих, або Як відновитися після тривалих "вихідних”/А. Кабанцева // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2020,N N 6.-С.3-6.
|
>9.
| Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19) // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2020,N N 6.-С.7-8.
|
>10.
| Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2020,N N 3.-С.50-55.
|
>11.
| Фінкельштейн Б. Світ після пандемії/Б. Фінкельштейн // Всесвіт. -К.:ТОВ Видавничий дім " Всесвіт", 2020,N N 7/8-9/10.-С.115-123.
|
>12.
| Фінкельштейн Б. Новий Декамерон, або розповіді біля каміна/Б. Фінкельштейн // Всесвіт. -К.:ТОВ Видавничий дім " Всесвіт", 2020,N N 7/8-9/10.-С.124-148.
|
>13.
| Косенчук Ольга Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії/Ольга Косенчук, Ірина Новик // Дошкільне виховання, 2020,N № 9.-С.17-21
|
>14.
| Почепцов Г. Коронавірус: достроковий прихід майбутнього/Г. Почепцов // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2021,N N 1/2.-С.44-57.
|
>15.
| Ґендерний вимір пандемії COVID-19/Міністерство фінансів України, Sverige, ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні. - 2020
|
>16.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2022,N N 3/4.-С.7-34.
|
>17.
| Плескач В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування/В. Плескач, Н. Прокопенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2022,N N 3/4.-С.78-91.
|
>18.
| Shevchuk O. Сountering СOVID-19 as a tool for Hybrid Influence of Russia and China on Regional Subsystems of International Relations: European and Asian Dimensions/O. Shevchuk, I. Tykhonenko // Проблеми всесвітньої історії. -Київ:Інститут всесвітньої історії НАН України, 2022,N N 1.-С.158-182.
|
>19.
| Дослідження заходів щодо забезпечення киснем закладів охорони здоров’я під час пандемії COVID-19: останні тенденції та актуальні пріоритети/О. П. Баула [и др.] // Фармацевтичний журнал. -Київ:Державний експертний центр МОЗ України, 2022. т.Том 77,N N 6.-С.11-21.
|
>20.
| Калиниченко І. О. Суб’єктивна оцінка стану здоров’я педагогічними працівників з різними рівнями професійного вигорання в умовах соціальної ізоляції та воєнного стану/І. О. Калиниченко, Г. О. Латіна // Довкілля та здоров’я. -Вінниця:ТВОРИ, 2024,N N 1.-С.26-31.
|
|