Пошуковий запит: <.>K=педагогіка партнерства<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 21 |
>1.
| Ничкало Н. Філософсько-педагогічні роздуми великого романтика/Н. Ничкало // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.78-80.
|
>2.
| Бевз Н. Реалізація педагогіки партнерства у навчанні математики в початковій школі/Н. Бевз // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 6.-С.15-21.
|
>3.
| Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/Надія Жуган // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.72–74
|
>4.
| Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/Станіслав Яременко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.75–77
|
>5.
| Даниленко Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України"/Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.8–9.
|
>6.
| Топол В. Говорити з батьками : Польський досвід педагогіки партнерства/В. Топол // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 33.-С.2-5.
|
>7.
| Наливкіна Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи/Наталія Наливкіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.56–57
|
>8.
| Барабаш О. Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу/О. Барабаш // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 8.-С.3-7.
|
>9.
| Ларіонова Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму/Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.31–38.
|
>10.
| Грошева О. Готуємося до НУШ: співучителювання/Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.62.
|
>11.
| Баришовець Н. Організація управлінської діяльності щодо формування ключових компетентностей учнів за умов розбудови української школи/Н. Баришовець // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 1/3.-С.43–54
|
>12.
| Чаркіна Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя/Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 7/9.-С.5-10.
|
>13.
| Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога/Олена Панчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.14–17.
|
>14.
| Калошин В. Ф. Педагогіка ненасильства – стратегічний шлях у вихованні дитини/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 13/15.-С.24–48
|
>15.
| Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/Н. В. Пально // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.94–95
|
>16.
| Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі/ О. М. Мельник // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.2–12.
|
>17.
| Сисенко Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства/Тетяна Сисенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 12.-С.1–2.
|
>18.
| Бех І. Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини/І. Бех // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2020,N N 10.-С.3-7.
|
>19.
| Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі/К. Савченко, Л. Пушкаренко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2020,N N 10.-С.21-26.
|
>20.
| Дубровська Л. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ»/Л. О. Дубровська, О. О. Дешко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2021,N № 1.-С.52-59
|
>21.
| Кіндрат І. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах/І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 12.-С.38-43.
|
|