Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Булінг у дитячому садку – міф чи реальність // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.[60–61].
|
>2.
| Гавриш Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?/Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.4–10.
|
>3.
| Митник О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи/Олександр Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 11.-С.1–4
|
>4.
| Калмикова Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів/Л. Калмикова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 6.-С.15-19.
|
>5.
| Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/Лілія Яременко // Вища освіта України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 3.-С.69-74
|
>6.
| Зайцев С. В. Выбор как предмет педагогической психологии/С. В. Зайцев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.14-24
|
>7.
| Дічек Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 11.-С.57-63
|
>8.
| Ковалёва Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности/Т. М. Ковалёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.51-56
|
>9.
| Шачина А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта/А. Ю. Шачина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.120-126
|
>10.
| Стреж О.С. Любить детей: что это значит?/О. С. Стреж // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2013,N № 7.-С.60-65
|
|
|