Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Зязюн І. Історичні витоки психологічної педагогіки/І. Зязюн // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.3-12
|
>2.
| Шавырина Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность/Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 4.-С.163-166
|
>3.
| Ковалёва Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности/Т. М. Ковалёва // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 5.-С.51-56
|
>4.
| Булінг у дитячому садку – міф чи реальність // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.[60–61].
|
>5.
| Фельдштейн Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.190-203
|
>6.
| Дічек Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 11.-С.57-63
|
>7.
| Зайцев С. В. Выбор как предмет педагогической психологии/С. В. Зайцев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.14-24
|
>8.
| Репринцева Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации/Г. И. Репринцева // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.63-69.
|
>9.
| Сенько Ю. В. Герменевтика педагогического опыта/Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.21-29
|
>10.
| Директор школи. Шкільний світ - 2003г.,N 9(березень) (Введено оглавление)
|
|
|