Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 88.840 Т 81
Тудупова, Т. Ц. Этнопсихологический тренинг общения в воспитательном процессе / Т. Ц. Тудупова, Ч. Ц. Сангадиев> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 46-51. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 + 74.200.506 Рубрики: Педагогічна психологія--дитячі тренінги Виховання школярів--культура міжнаціонального спілкування Педагогічна психологія--виховання Педагогічна психологія--тренінги Тренінги--міжетнічна толерантність Підлітки--тренінги Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогічна психологія -- етнопсихологічні тренінги спілкування -- дитячі тренінги -- виховний процес -- підлітковий вік -- проблема етнопсихологічної підготовки Анотація: Про один з найбільш ефективних методів навчання міжкультурної комунікації - етнопсихологічний тренінг спілкування (проблема етнопсихологічної підготовки сучасних підлітків).
Дод.точки доступу: Сангадиев, Ч.Ц. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кравчук, А. В. Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива Школа--шкільна організаційна культура Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 88 Ш 95
Шукова, Г. В. Челпановские чтение - 2011 / Г. В. Шукова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 164-167
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: психологи зарубіжних країн Росія--психологи Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія
Дод.точки доступу: Челпанов, Георгій Іванович (1862-1936) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Филонов, Г. Н. Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 11-16
. - ISSN 0869-561XББК 74в05 Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогічна наука й суспільство Психологія--педагогічна психологія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- методологія педагогіки -- педагогічна наука й суспільство -- психологія -- педагогічна психологія Анотація: У статті зроблена спроба показати діяльнісні функції феномена розуміння і подолання його дефіциту в сучасному соціумі. В статье предпринята попытка показать деятельностные функции феномена понимания и преодоления его дефицита в современном социуме.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 88.840 А 29
Адольф, В. А. Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы / В. А. Адольф, Е. В. Валяева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 10. - С. 9-23. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--ціннісні орієнтації школярів Психолого-педагогічний моніторинг --формування ціннісних орієнтацій Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогічна психологія -- ціннісні орієнтації школярів -- психолого-педагогічний моніторинг -- формування ціннісних орієнтацій -- анкетування школярів -- анкетування батьків Анотація: Психолого-педагогічний моніторинг формування ціннісних пріоритетів учнів старших класів загальноосвітньої школи.
Дод.точки доступу: Валяева, Е.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>6.
|
Русалов, В. М.. Характерологические особенности и предпочтения школьных предметов у подростков / В. М. Русалов, Н. А. Велумян> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 12-21. - Бібліогр.: 21 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--психологія підлітків--шкільні предмети Кл.слова (ненормовані): шкільні предмети -- інтерес до шкільних предметів -- характери -- підлітки -- ментальні ресурси -- лонгітюди -- педагогічна психологія -- психологія підлітків Анотація: В лонгітюдному дослідженні на виборці учнів ІХ-ХІ класів загальноосвітній школі Москви вивчалось співвідношення між вибором улюбленого шкільного предмету і рисами характеру. Вибір шкільного предмета оцінювався за методом парних порівнянь. Характер визначався з допомогою опитувальника рис характеру. Показано, що між інтересомдо певного шкільного предмета і рисами характеру існують статистичні значні взаємозв'язки, які у більшості випадків зберігаються на протязі досліджуваного періоду.
Дод.точки доступу: Велумян, Н. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 377.015.325(477) Z99
Єгорова, Є. Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.6 Рубрики: Професійно-технічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 59-62. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Політика--суспільно-політичні організації--рух і організації молоді Кримінальне право--кримінальна відповідальність Педагогіка--виховання молоді Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): політика -- внутрішня політика -- полікультурні регіони -- соціально-політичні проблеми -- суспільно-політичні організації -- молодь -- рух і організації молоді -- екстремізм -- тероризм -- сепаратизм -- педагогіка -- РАО -- програми РАО -- виховання молоді -- психологія -- педагогічна психологія Анотація: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.
Дод.точки доступу: Омарова, Н. О.; Джахпараева, Д. Ю. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 88.6 У 51
Ульянич, І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів [Текст] / І. В. Ульянич> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6 Рубрики: Педагогічна психологія--компетентність вчителя Кл.слова (ненормовані): рефлексивна компетентність -- особистісна спрямованість -- стратегія поведінки -- мотивація вчителя -- соціально-психологічна адаптація -- педагогічна психологія -- вчителі-початковці Анотація: У статті описано вплив показників особистісної спрямованості, стратегії поведінки, мотивації та соціально-психологічної адаптації вчителів на формування та розвиток їх рефлексивної компетентності. Здійснено порівняльний аналіз цих впливів у вчителів-початковців та досвідчених вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.03(4Нім)-8 Ш 32
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Нім)-8 Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта в зарубіжних країнах--історія Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці Анотація: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині.
Дод.точки доступу: Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|