Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 377.015.325(477)/Z99
Автор(и) : Єгорова Є.
Назва : Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 66-74 (Шифр ПП1/2010/4)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 377.015.325(477)
ББК : 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійно-технічна освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.840/А 29
Автор(и) : Адольф В.А., Валяева Е.В.
Назва : Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы
Місце публікування : Воспитание школьников: теорет. и науч.-метод. журн. - Москва: Школьная Пресса, 2012. - № 10. - С. 9-23. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2012/10). - ISSN 0130-0776
Примітки : Библиогр.: 15 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- педагогічна психологія-- ціннісні орієнтації школярів
Психолого-педагогічний моніторинг -- формування ціннісних орієнтацій
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: Психолого-педагогічний моніторинг формування ціннісних пріоритетів учнів старших класів загальноосвітньої школи.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в2: 88/Б 52
Автор(и) : Берулава, Г. А., Берулава М.Н.
Назва : Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 11-20. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості
Психологія-- педагогічна психологія-- студенти
Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 3. - С. [60–61]. (Шифр ВМДЗ/2019/3)
УДК : 373.2.015.3:316.454-057.87](477) + 373.2.064.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- булінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--педагогічна психологія--провокатори--поведінка дитини--робота з батьками--пам’ятки батькам
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вартанова И. И.
Назва : Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 3. - С. 3-18. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/3). - ISSN 0042-8841
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- особистість старшокласника
Вікова психологія-- старшокласники
Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильєв О.
Назва : Покарання як психолого-педагогічна проблема
Місце публікування : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2003. - N9(березень). - С. 14. (Шифр ДШ2/2003/9(березень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія виховання
педагогічна психологія
покарання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія виховання--педагогічна психологія
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильев Л. И.
Назва : Развивающийся образовательный процесс в вузе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 1. - С. 68-75. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/1). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74в55 + 74.580.21 + 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти-- синергетична модель
Вища освіта-- дидактика
педагогічна психологія
Анотація: У статті аналізуються особливості освітнього процесу у вузі.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги
Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/В 46
Автор(и) : Вильчинский С. С., Шленская Н. М.
Назва : Коммуникативное воздействие в образовательном процессе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 8. - С. 67-71. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/8). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 88.4 + 81.2р
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія педагогічна
навчання-- мотивація
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/В 92
Автор(и) : Выготский, Лев Семенович
Назва : Педагогическая психология
Вихідні дані : М.: АСТ: Астрель: Люкс, 2005
Кільк.характеристики :671 с
Примітки : Библиогр.: с. 660-663
ISBN, Ціна 5-17-027239-1: 60.60 грн.
ISBN, Ціна 5-271-09891-5: Б.ц.
ISBN, Ціна 5-9660-0738-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Инстинкты (псих.)
Условные рефлексы
Психика
Воспитание
Инстинкты
Игра
Внимание
Трудовое воспитание
Социальное поведение
Темперамент
Личность
Умственное развитие
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психология учителя--моральна поведінка--учительский труд--знаковые операции--психические процесс--естетичне виховання--педагогічна психологія
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 23.08.2024
Кількість запитів 22640
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя