Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильєв О.
Назва : Покарання як психолого-педагогічна проблема
Місце публікування : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2003. - N9(березень). - С. 14. (Шифр ДШ2/2003/9(березень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія виховання
педагогічна психологія
покарання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія виховання--педагогічна психологія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?
Місце публікування : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2003. - N9(березень). - С. 15-16 (Шифр ДШ2/2003/9(березень)).; №10(березень).; №12(березень). - С. 14-15
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): покарання
педагогічна психологія
психологія виховання
психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія--психологія виховання--психологія навчання , покарання у нас і за рубежем
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги
Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.40/С 84
Автор(и) : Стреж О.С.
Назва : Любить детей: что это значит?
Місце публікування : Воспитание школьников: теорет. и науч.-метод. журн. - Москва: Школьная Пресса, 2013. - № 7. - С. 60-65. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2013/7). - ISSN 0130-0776
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- гуманістична педагогіка
Вчителі-- психолого-педагогічна майстерність
Анотація: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/В 46
Автор(и) : Вильчинский С. С., Шленская Н. М.
Назва : Коммуникативное воздействие в образовательном процессе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 8. - С. 67-71. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/8). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 88.4 + 81.2р
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія педагогічна
навчання-- мотивація
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Л 25
Автор(и) : Ларионова С. О.
Назва : Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 9. - С. 53-58. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/9). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 88.4 + 88.846 + 85
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія-- молодший шкільний вік
Дитяча психологія-- девіантна поведінка-- арттерапія
Анотація: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омаров О. А., Омарова Н. О., Джахпараева Д. Ю.
Назва : Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 9. - С. 59-62. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/9). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 5 назв.
ББК : 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Політика-- внутрішня політика-- соціально-політичні проблеми
Політика-- суспільно-політичні організації-- рух і організації молоді
Кримінальне право-- кримінальна відповідальність
Педагогіка-- виховання молоді
Педагогічна психологія
Анотація: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4Нім)-8/Ш 32
Автор(и) : Шачина А. Ю.
Назва : Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 5. - С. 120-126. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/5). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 13 назв.
ББК : 74.03(4Нім)-8
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги зарубіжних країн
Освіта в зарубіжних країнах-- історія
Географіч. рубрики: Німеччина-- персоналії педагогів
Анотація: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Ф 39
Автор(и) : Фельдштейн Д. И.
Назва : Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в.
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 1. - С. 3-16. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/1). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 9 назв.
ББК : 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія
Педагогіка-- методологія
Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.6/У 51
Автор(и) : Ульянич І.В.
Назва : Умови формування рефлексивної компетентності вчителів
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 1. - С. 1-6 (Шифр ПП/2013/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 88.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- компетентність вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивна компетентність--особистісна спрямованість--стратегія поведінки--мотивація вчителя--соціально-психологічна адаптація--педагогічна психологія--вчителі-початковці
Анотація: У статті описано вплив показників особистісної спрямованості, стратегії поведінки, мотивації та соціально-психологічної адаптації вчителів на формування та розвиток їх рефлексивної компетентності. Здійснено порівняльний аналіз цих впливів у вчителів-початковців та досвідчених вчителів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 71045
Кількість відвідувачів 781
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя