Пошуковий запит: <.>K=педагогічна спадщина<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Анісімова Олена Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля /Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання, 2017,N № 9.-С.25
|
>2.
| Антипін Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського/Є. Антипін // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.63–66
|
>3.
| Антонець М. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 9.-С.3-7.
|
>4.
| Боровська О. Формування громадської компетентності дошкільників/О. Боровська, Г. Токарєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.58-64
|
>5.
| Джус О. Українська школа: єдина, діяльна, національна/О. Джус // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 10.-С.3-6.
|
>6.
| Дичківська Ілона Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання : до 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської/Ілона Дичківська // Дошкільне виховання, 2019,N № 9.-С.10-11
|
>7.
| Зайченко Н. І. Педагогічні ідеї та науково-просвітницька діяльність О. О. Потебні (1835-1891)/Н. І. Зайченко. - 2006
|
>8.
| Иванова С. В. Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке/С. В. Иванова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.98-104
|
>9.
| Казакевич О. М. Педагогічно-наукова та громадська діяльність П.Г. Житецького/О. М. Казакевич. - 2005
|
>10.
| Каракоз С. Олександр Захаренко (1937–2001)/Сусанна Каракоз // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.4–7.
|
>11.
| Коваленко О. Автор соціології, молитов і позитивних соціальних перетворень/ О. Коваленко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 19 (19 травня).-С.14.
|
>12.
| Коваленко О. Однодумець Еразма Роттердамського/ О. Коваленко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 42 (10 листопада).-С.15.
|
>13.
| Ковальчук В. М. Педагогічні погляди та громадсько-просвітницька діяльності М.Галущинського/В. М. Ковальчук. - 2004
|
>14.
| Крат Л. Захистити дитячу душу/Любов Крат // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1.-С.55–57.
|
>15.
| Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
|
>16.
| Марушкевич А. А. Науково-педагогічна спадщина Івана Огієнка в контексті розвитку національної освіти і виховання в Україні/А. А. Марушкевич. - 2004
|
>17.
| Морозов В. В. Технологии А. С. Макаренко: возможности выбора для современного педагога/Владимир Васильевич Морозов // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 4.-С.40-46.
|
>18.
| Панчук Г. А. Науково-педагогічна спадщина Іоанникія Галятовського (бл. 1620-1689 рр.)/Г. А. Панчук . - 2004
|
>19.
| Пугач М. П. Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти/М. П. Пугач, І. В. Батрун // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 28/30.-С.73-79.
|
>20.
| Пугач А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування/А. Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.72–74
|
|
|