Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Б 73
Автор(и) : Богданов, Ігор Тимофійович
Назва : Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 16-21 (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади-- педагогічний університет --Україна
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Бердянськ, місто-- вищі навчальні заклади
Запорізька область-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищий навчальний заклад--педагогічний внз--педагогічний університет--розвиток університету--інноваційний розвиток--науково-педагогічні школи--наукові дослідження--міжнародне співробітництво--підготовка наукових кадрів--підготовка науково-педагогічних кадрів--науково-видавнича діяльність--імідж--навчальний процес--науково-дослідна діяльність --студенти--аспіранти--наукове товариство--культурно-мистецька діяльність--спортивні здобутки--ювілей університету
Анотація: Висвітлюються основні аспекти діяльності Бердянського державного педагогічного університету в контексті напрямів і завдань інноваційного розвитку ВНЗ, аналізуються знакові здобутки професорсько-викладацького колективу навчального закладу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Г 65
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 22-27 (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта-- філософія освіти
Учитель-- новий учитель
Підготовка вчителів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--педагогіка--підготовка вчителів--шкільна освіта--навчально-виховний процес--нові пріоритети--формування особистості вчителя--педагогічна освіта--вища освіта--модернізація--глобалізація--суспільні зміни--нова парадигма--філософія освіти--новий учитель--освітній простір внз--педагогічний внз
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 59-65 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- новий вчитель
Педагогічна технологія-- поняття-- структура
Підготовка майбутніх вчителів-- формування нового вчителя
Педагогічна освіта-- освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка вчителів--вища освіта--педагогічна освіта--новий учитель--вчитель нової формації--компетентність вчителя--освітні технології--технології освіти--педагогічні технології--технологія навчання--технологічне середовище--педагогічний внз
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Молодиченко, Валентин
Назва : До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 23-29 (Шифр ВОУ1/2013/3)
ББК : 74.584(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- педагогічні університети
Вищі навчальні заклади України-- окремі ВНЗ
Вищі навчальні заклади України-- педагогічні університети-- підготовка наукових кадрів
Вища освіта в Україні-- педагогічна освіта
Анотація: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 126531
Кількість відвідувачів 1276
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя