Пошуковий запит: <.>K=педагогічні технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Каменева Т. Н. Электронные средства учебного назначения: классификация и дидактические особенности/Т. Н. Каменева // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 8.-С.28-35.
|
>2.
| Трубачева С. Шкільний проект в обгрунтуванні і реалізації міжпредметних зв’язків/С. Трубачева, Р. Осадчук // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2013,N N 4/5.-С.36-39.
|
>3.
| Хайруліна В. У пошуках дива/В. Хайруліна // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 1.-С.1-5.
|
>4.
| Заховайко А. Технология "педагогических мастерских" во внеклассной работе по русскому языку/А. Заховайко // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 11/12.-С.66-68.
|
>5.
| Кіндрат І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 6.-С.16–24.
|
>6.
| Симоненко Т. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови/Т. Симоненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.39-41
|
>7.
| Богосвятська А. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури/А. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -К.:Антросвіт, 2013,N N 3.-С.2-9
|
>8.
| Гуцан Л. А. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/Л. А. Гуцан // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.15-20
|
>9.
| Пентилюк М. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника/М. Пентилюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 11.-С.2-7.
|
>10.
| Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5"/Людмила Павленко, Ірина Джулинська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 3(609).-С.45–47
|
|
|