Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Зозульов О. В. Ринкове позиціонування: З чого починається створення успішних брендів/О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. - 2004
|
>2.
| Бутурлим Т. І. Ґендерне позиціонування в українській літературі 70-90-х років ХІХ ст. (на матеріалах творчості Івана Нечуя-Левицького та Панаса Мирного)/Т. І. Бутурлим. - 2011
|
>3.
| Плющ А. Н. Содержательная валидность психосемантических методик в политической психологии/А. Н. Плющ // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 10.-С.25-32
|
>4.
| Маркетинг у галузях і сферах діяльності/За ред. І. М.Буднікевич. - 2013
|
>5.
| Практична філософія - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Жорнова О. І. Соціокультурне тло сучасних художніх практик: до ознак позиціонування учасника/О. І. Жорнова // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2009,N N 4.-С.158-166.
|
>7.
| Проблеми всесвітньої історії - 2021г.,N 1 (13) (Введено оглавление)
|
>8.
| Бульвінський А. Г. Ідеологічні основи зовнішньополітичного позиціонування Республіки Таджикистан/А. Г. Бульвінський // Проблеми всесвітньої історії. -Київ:Інститут всесвітньої історії НАН України, 2021,N N 1 (13).-С.150-171.
|
>9.
| Екологічні детермінанти сталого розвитку країни/І. В. Федулова, Г. Т. П’ятницька, В. М. Жуковська // Український географічний журнал. -К.:Інститут географії, 2023,N N 2.-С.48-59.
|
|