Пошуковий запит: <.>K=порушення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 412
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Тимофіїв Д. В. Cучасні підходи до моделювання когнітивних порушень в експерименті/Д. В. Тимофіїв, О. В. Ганчева // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя:ТОВ "Х - ПРЕСС", 2022. т.Том Т. 15,N N 2 (39).-С.208-214.
|
>2.
| Кабанцева А. SOS! Сигналізують дитячі емоції/Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.14–19.
|
>3.
| Акіншина В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно!/В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 4.-С.24–26
|
>4.
| Нікітіна Н. І жаргонізм, і термін, і метафора...: Про лексику публічного мовлення українських політиків/Н. Нікітіна // Урок української. -К.:Редакція журналу "Урок української", 2006,N N11/12.-С.19-23
|
>5.
| Сушинська І.Т. Ігри для дітей зі зниженим зором/І. Т. Сушинська // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 5.-С.2-4.
|
>6.
| Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.17–24
|
>7.
| Чорна Н. Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас/Наталія Чорна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.50–52.
|
>8.
| Історія та правознавство - 2012г.,N 14/15 (Введено оглавление)
|
>9.
| Історія та правознавство - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>10.
| Шебанова В. И. Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты"/В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 10.-С.40-59
|
|
|