Пошуковий запит: <.>K=порушення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 412
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акіншина, В. В. Ялинка [Текст] : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 11–15.
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- діти з ДЦП -- порушення мовлення -- діти з особливими освітніми потребами -- початкова школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Федоренко, Микола. Яка відповідальність чекає на порушників вимог із охорони праці [Текст] / М. Федоренко> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 26-32.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--охорона праці Кл.слова (ненормовані): охорона праці -- правопорушення -- відповідальність за порушення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Орищук, Т. Як запобігти дисграфії [Текст] / Т. Орищук; М. Єфименко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N5. - С. 14-15
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Першокласники порушення письма
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гаврилова, Т. Як допомогти сором’язливій дитині [Текст] / Т. Гаврилова> // Психолог. - 2005. - N8 (лютий). - С. 9-11
ББК 88.4 Рубрики: психокорекція психологія молодшого школяра Шкільний психолог емоційні порушення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 347.78.031 К 64
Коноваленко, В. Юридичне "очищення" творів від прав третіх осіб [Текст] / В. Коноваленко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 89-100
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Право України--авторське право Вища освіта--наукові публікації--авторське право Кл.слова (ненормовані): алгоритм юридичного "очищення" творів -- авторське право -- порушення авторського права -- права третіх осіб Анотація: Авторам наукових публікацій, підручників, монографій та інших творів, а також видавцям представлено алгоритм юридичного "очищення" творів від прав третіх осіб. Усі етапи цього процесу розкриваються на прикладі використання онлайн-тестів, які дозволяють авторам і видавцям видавати твори без порушень авторського права.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вівчаренко, О. Юридична відповідальність за порушення гарантій права власності на землю в Україні [Текст] / О. Вівчаренко> // Право України. - 2008. - N8. - С. 81-86.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право України--аграрне право
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 158.9 Э 57
Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция [Текст]. - М. : Московский университет, 1990. - 198 с. - Л-ра: с. 191-194. - ISBN 5-211-01090-2 : 0.95 руб.ББК 88.834 РУБ 158.9 Рубрики: Психокорекція--діти з вадами Аутизм--детский Страхи Агресія--діти возрастная психология детей Кл.слова (ненормовані): емоційні порушення
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102 Г 96
Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / О. Гусєва> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 32-33
. - ISSN 0321-1401ББК 74.102 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття Кл.слова (ненормовані): логопедичні заняття -- порушення письма
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму [Текст] : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович> // . - С. 4–8 : фото. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): порушення психічного розвитку -- ранній дитячий аутизм -- корекційна робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.36.015.3:159.952.13](477) М 99
Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|