Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (46)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порушення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 413
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Тимофіїв, Д. В.
    Cучасні підходи до моделювання когнітивних порушень в експерименті [Текст] : (огляд літератури) / Д. В. Тимофіїв, О. В. Ганчева // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2022. - Том Т. 15, N 2 (39). - С. 208-214. . - ISSN 2306-8094
Рубрики: Медицина--хвороби людини
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні порушення -- моделювання -- клітинні культури -- тваринні моделі -- огляд літератури


Дод.точки доступу:
Ганчева, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.091.217:159.98](477)
К 12


    Кабанцева, А.
    SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 14–19. - Зміст: На що вихователі звертають увагу насамперед ; Що відстежуємо ; Із ким зваємодіємо ; Додаток : Ігри та вправи для роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- діти дошкільного віку -- емоціний розвиток -- емоції -- психологічні спостереження -- психотравмуючі ситуації -- емоціне напруження -- емоціні порушення -- ігри -- вправи -- психологічна робота
Анотація: У статті представлено досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації психологічної роботи, спрямованої на усунення впливу психотравмуючих ситуацій на дошкільників.


Дод.точки доступу:
Корнєєва, О

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Акіншина, В. В.
    І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! [Текст] : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 24–26 : фот., мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- виховні заходи -- порушення опорно-рухового апарату


Дод.точки доступу:
Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Нікітіна, Н.
    І жаргонізм, і термін, і метафора...: Про лексику публічного мовлення українських політиків [Текст] / Н. Нікітіна // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N11/12. - С. 19-23
Рубрики: українська мова--лексика
   мовлення--порушення

Кл.слова (ненормовані):
СЛЕНГ -- русизми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
74.202.245
С 91


    Сушинська, І. Т.
    Ігри для дітей зі зниженим зором [Текст] / І. Т. Сушинська // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчальна діяльність учнів
   Діти з особливими потребами--порушення зору

Кл.слова (ненормовані):
ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.262:373.3.016:741](477)
Д 58


    Довгопола, К.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:796]:371.31
Ч-75


    Чорна, Н.
    Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Наталія Чорна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 50–52. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
   Початкова школа--навчання--інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивні технології -- вправи для очей -- порушення зору -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з фізичної культури: "Спортивний клуб Фізкультуркіна", "Гострий зір" та інтегрованого курсу "Основи здоров’я": "Щоб очі добре бачили. Практична робота. Комплекс вправ для очей" з використанням інтерактивних технологій для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ІПУ/2012/14/15
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2012р. N 14/15
Зміст:
Звєрєва, Н. М. Із журналу "Історія для допитливих" / Н. М. Звєрєва. - С.6-7.
Карнацевич, В. Л. Из журнала "История. Все для учителя!" / В. Л. Карнацевич. - С.8-10.
Баханов, К. О. Розвиток емпатії на уроках історії / К. О. Баханов. - С.11.
Лівенцова, О. С. Застосування кейс-методу на уроках історії / О. С. Лівенцова. - С.12-14.
Проект навчальної програми з історії України для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Проект Навчальної програми зі всесвітньої історії для 5-9 класів ЗНЗ. - С.28-42.
Федюк, Б. Б. Республіка Італія. Всесвітня історія. 11 клас / Б. Б. Федюк. - С.43-44.
Єфіменко, Т. М. Другий зимовий похід армії УНР. Припинення боротьби регулярних українських військ за незалежність України. Історія України. 10 клас / Т. М. Єфіменко. - С.45-47.
Мельник, Л. С. Порушення територіальної цілісності України. Андрусівське перемир'я 1667 р. Історія України. 8 клас / Л. С. Мельник. - С.48-49.
Король, Н. В. Український національний рух наприкінці 40-х рр. XIX ст. Кирило-Мефодіївське братство. Історія України. 9 клас / Н. В. Король. - С.50-54.
Сидоренко, І. Л. Україна в роки правління гетьмана І. Виготського. Історія України. 8 клас / І. Л. Сидоренко. - С.55-57.
Панченко, Т. А. Країни Сходу в XVI-XVII ст. Всесвітня історія. 8 клас / Т. А. Панченко. - С.58-60.
Білоус, О. О. Зміцнення Київської держави. Історія України. 7 клас / О. О. Білоус. - С.61-63.
На вкладках: Афіни в кінці V ст. до н. е. / худ. Шаніна К. (кольорова ілюстрація) ; Москва за часів Івана Грозного / худ. Шаніна К. (кольорова ілюстрація)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ІПУ/2012/11
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2012р. N 11
Зміст:
Баханов, К. О. Використання пізнавальних задач для створення навчальної ситуації на уроках / К. О. Баханов. - С.2-5.
Муленко, З. М. Опорні конспекти до теми "Пізня Римська імперія". Історія Давнього світу. 6 клас / З. М. Муленко. - С.6-9.
Пивоварова, Ю. М. Росія - СРСР у 1917-1939 рр. Всесвітня історія. 10 клас / Ю. М. Пивоварова. - С.10-11.
Сичик, О. В. Японія в другій половині XIX ст. Всесвітня історія. 9 клас / О. В. Сичик. - С.12-14.
Мазур, М. О. Злет і падіння Іспанської держави. Всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.15-18.
Можина, Л. В. Криза грецької державності та піднесення Македонії. Історія Давнього світу. 6 клас / Л. В. Можина. - С.19-20.
Примак, Л. Г. Включення українських земель до складу Російської імперії. Історія України. 9 клас / Л. Г. Примак. - С.21-23.
Дейко, І. О. Українська держава в останні роки життя Богдана Хмельницького. Історія України. 8 клас / І. О. Дейко. - С.24-28.
Заїка, С. А. Порушення територіальної цілісності Української держави. Андрусівська угода. Історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.29-31.
Актуальні діалоги № 2 : запитуйте - відповідаємо. - Вкладка. - С. 16/1-16/16.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
88.4
Ш 36


    Шебанова, В. И.
    Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" [Текст] / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 40-59
ББК 88.4
Рубрики: Психологія харчування--розлади харчової поведінки
Кл.слова (ненормовані):
програма тренінгу -- розлади харчової поведінки -- психокорекція харчової поведінки -- розлади харчової поведінки -- порушення контакту з тілом -- порушені відносини з їжею -- порушений образ "Я"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.08.2024
Кількість запитів 23490
Кількість відвідувачів 997
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя