Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порушення зору<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/Я 14
Автор(и) : Яблан Б., Ханак Н., Глумбик Н.
Назва : Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 2. - С. 36-44. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 22 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору
Кафедра психології
вікова психологія дитини
Анотація: Метою дослідження було визначення особливостей моделі психічного у дітей з порушеннями зору. Вибірка включала 100 дітей у віці 7-12 років, 42 з яких мали порушення зору. У віці 7-8 років сліпі діти показали самі низькі результати на всіх рівнях моделі психічного; для першого і другого рівнів моделі психічного результати тестування слабозорих не відрізнялися від таких у дітей з нормальним зором. На більш високих рівнях слабозорі та сліпі діти цього віку були рівною мірою неуспішні. Хоч розвиток відбувається з різною швидкістю, у віці 11-12 років між сліпими, слабозорими та дітьми з нормальним зором відмінностей в моделі психічного не виявлено.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100/О-31
Автор(и) : Овденко, Тетяна
Назва : Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 4. - С. 52-59. (Шифр ВМДЗ/2013/4)
ББК : 74.100
Предметні рубрики (Галузі знань): Дефектологія-- корекційна педагогіка-- діти з вади зору
Діти з особливими потребами-- порушення зору
Анотація: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорна Н.
Назва : Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 50–52. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/3). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:796]:371.31 + 373.3.016:087.5]:371.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки-- інтегровані уроки
Початкова школа-- навчання-- інтерактивні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані уроки--інтерактивні методи навчання--інтерактивні технології--вправи для очей--порушення зору--початкова школа--4 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з фізичної культури: "Спортивний клуб Фізкультуркіна", "Гострий зір" та інтегрованого курсу "Основи здоров’я": "Щоб очі добре бачили. Практична робота. Комплекс вправ для очей" з використанням інтерактивних технологій для учнів початкової школи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 316.61/К 55
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 3. - С. 64–75: рис. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/3). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 316.61 + 376-056.262-022.221(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- соціалізація дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптивність--соціальна адаптація--адаптаційний потенціал--молодші школярі--порушення зору--діти з порушеннями зору--шкільна дезадаптація--адаптованість--поліфакторна депривація--рефлексивна активність--ресурсний підхід--соціалізація дітей
Анотація: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко, Вадим
Назва : Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 4. - С. 46-59. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/4). - ISSN 2312-2781
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зір--зорові функції--зоровий аналізатор--зорове сприймання--порушення зору
Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.262(477)/Д 58
Автор(и) : Довгополова К.
Назва : Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 376-056.262(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушеннями зору--психомоторний розвиток--психолого-педагогічна оцінка--психомоторний розвиток--порушення зору--діти раннього віку
Анотація: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 28966
Кількість відвідувачів 1299
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя