Пошуковий запит: <.>K=порушення мовлення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кичигина О. В. Комплексное планирование работы учителя-логопеда и воспитателя с детьми старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи/О. В. Кичигина, О. В. Аксентий // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 7.-С.48-54.
|
>2.
| Новожилова М. А. Рекомендации воспитателям ДОУ по организации коррекционной деятельности с детьми старшего дошкольного возраста, имеющими речевые нарушения/М. А. Новожилова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 9.-С.48-51.
|
>3.
| Денисевич Н. Б. Формирование навыков слогового и звуко-буквенного анализа и синтеза у детей с ОНР в дидактических играх/Н. Б. Денисевич // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 9.-С.54-56.
|
>4.
| Лисицька О. Рухи, музика, слова разом творять дива!/О. Лисицька // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.32-33
|
>5.
| Подоліна Т. Гіпнопедія - нетрадиційний метод мовленнєвого розвитку дітей-логопатів/Т. Подоліна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 4.-С.35-38
|
>6.
| Рібцун Юлія Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч/Юлія Рібцун // Дошкільне виховання, 2019,N № 2.-С.14-17
|
>7.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>8.
| Акіншина В. В. Ялинка/В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 12(72).-С.11–15.
|
>9.
| Ільяна В. Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам)/В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2021,N N 2.-С.50-63.
|
>10.
| Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами /Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.59-64.
|
|
|