Пошуковий запит: <.>K=порушення слуху<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Богданова, Т. Г. Динамика интеллектуального развития детей с нарушениями слуха [Текст] / Т. Г. Богданова, Ю. Е. Щурова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N2. - С. 46-55
. - ISSN 0042-8841ББК 88.8 Рубрики: Діти з особливими потребами інтелект Кл.слова (ненормовані): порушення слуху
Дод.точки доступу: Щурова, Ю. Е. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен [Текст] : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 20. : фото.
Кл.слова (ненормовані): відомі актори -- порушення слуху
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 376-056.2/.3(477) Р 60
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями [Текст] / І. Родименко, О. Михайленко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 7–22 : фото. - Бібліогр.: 17 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--індивідуальний підхід Кл.слова (ненормовані): індивідуальний підхід -- корекційна робота -- діти з порушеннями слуху -- комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- порушення слуху -- корекційне навчання -- методи комунікації -- альтернативні методи -- спеціальне навчання Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннями в умовах спеціального навчання.
Дод.точки доступу: Михайленко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 376-056.263:373.2 Л 64
Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Світлана Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, акцентовано на розробленні та впровадженні системи раннього втручання як однієї з умов подальшого успішного розвитку та навчання дітей з порушеннями слуху.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху [Текст] : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 19-31.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Вища освіта в Україні--підготовка докторів філософії Кл.слова (ненормовані): спеціальна педагогіка -- порушення слуху -- емпіричні методи дослідження -- інклюзивна освіта -- доктор філософії -- діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями [Текст] / Л. Луценко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 17-38.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--спеціальні заклади--освітньо-реабілітаційна робота Кл.слова (ненормовані): білінгвальний підхід -- порушення слуху -- мультидисциплінарна команда -- освітньо-реабілітаційний процес -- спеціальний заклад освіти
Дод.точки доступу: Луценко, Любов; Семко, Алла; Романовська, Оксана; Кучер, Л. ; Корочкова Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова Кл.слова (ненормовані): білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка
Дод.точки доступу: Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 88.48 Б 73
Богданова, Т. Г. Структурно-динамические изменения интеллектуальной деятельности лиц с нарушениями слуха в онтогенезе / Т. Г. Богданова> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 3. - С. 101-109. - Библиогр.: 24 назв.
. - ISSN 0205-9592ББК 88.48 Рубрики: Психологія--медична психологія Психологія інваліда--інтелектуальна діяльність Кл.слова (ненормовані): медична психологія -- порушення слуху -- інваліди по слуху -- характеристика інтелектуальної діяльності Анотація: Структурно-динамічні зміни інтелектуальної діяльності осіб з порушеннями слуху у онтогенезі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202.42 Т 19
Таранченко, Оксана. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади [Текст] / О. Таранченко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 47-50. - Бібліогр. у кінці ст.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202.42 Рубрики: освіта інклюзивна Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): порушення слуху -- інклюзивні заклади Анотація: У статті висвітлюються особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в загальноосвітньому закладі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 376-056.2/.3(477) М 69
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу [Текст] / О. Михайленко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–64 : табл.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання Кл.слова (ненормовані): реабілітація -- психофізіологічний розвиток -- індивідуальний підхід -- порушення розвитку -- психофізичний розвитк -- комплексні порушення -- порушення слуху -- корекційне навчання -- корекційна робота -- індивідуальний підхід -- методи комунікації -- корекційні прийоми -- психофізичні вади Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Охарактеризовано методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|