Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порушення слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Богданова Т. Г. Динамика интеллектуального развития детей с нарушениями слуха/Т. Г. Богданова, Ю. Е. Щурова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N2.-С.46-55
2.

Богданова Т.Г. Структурно-динамические изменения интеллектуальной деятельности лиц с нарушениями слуха в онтогенезе/Т. Г. Богданова // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2013. т.Т. 34,N № 3.-С.101-109
3.

Таранченко О. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 2.-С.47-50
4.

Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
5.

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 11 (Введено оглавление)
6.

Гінчук Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен/Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 11.-С.20.
7.

Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.35–41
8.

Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.7–13
9.

Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.48–64
10.

Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями/Л. Луценко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2020,N N 4.-С.17-38.
11.

Литовченко С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху/Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.45-52.
12.

Литовченко С. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.19-31.
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 92873
Кількість відвідувачів 1006
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя