Пошуковий запит: <.>K=потреби<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 147
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 8.
Рубрики: Дошкільна освіта--нормативні документи Кл.слова (ненормовані): нормативні документи -- дошкільна освіта -- діти з особливими освітніми потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| > Шифр: ВМДЗ/2023/9 Журнал Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно 2023р. N 9
Зміст: За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. - С.4-5. Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. - С.6-7. Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби. - С.8. Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. - С.9-15. Стаєнна, Олена. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами / О. Стаєнна. - С.16-19. Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.27-31. Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички / С. Олексенко. - С.36-41. Гурковська, Тетяна. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.44-45. Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі. - С.50-52. Гурковська, Тетяна. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків / Т. Гурковська. - С.53-56. Юзмухаметова, Лариса. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах / Л. Юзмухаметова. - С.58-61. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>3.
|
Кіндрат, Інна. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 12. - С. 38-43.
Рубрики: Дошкільна освіта--групова робота Кл.слова (ненормовані): педагогіка партнерства -- групові форми роботи -- групова взаємодія дошкільників -- освітні потреби дитини -- мікрогрупи -- діяльність дітей в мікрогрупах -- методист-початківець
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Іванюк, Сергій. Серпень Musik Awards [Текст] / С. Іванюк> // Вісті : Ніжинська міська газета. - 2023. - N 33 (24 серпня). - С. 6.
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--заходи Ніжин, місто--вищі навчальні заклади--НДУ імені Миколи Гоголя Кл.слова (ненормовані): благодійний концерт -- Musik Awards -- збір коштів на потреби ЗСУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху
Дод.точки доступу: Литовченко, Віталій Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи [Текст] / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 48-57.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- спеціальні школи -- психічний розвиток -- діти з особливими потребами
Дод.точки доступу: Нікуленкова, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бойко, А. І. Напрями розширення функціональних завдань комп’ютерних фармацевтичних баз знань з огляду на періоди різнотипних кризових ситуацій [Текст] / А. І. Бойко, І. Ю. Рев’яцький> // Національний фармацевтичний університет. Фармацевтичний журнал : науково-практичний рецензований журнал. - 2022. - Том 77 , N 5 . - С. 47-56.
Рубрики: Фармацевтика--інформаціійні потреби Кл.слова (ненормовані): фармацевтична інформатика -- фармацевтична допомога -- кризова ситуація -- цукровий діабет -- СOVID -- воєнний стан -- база знань
Дод.точки доступу: Рев’яцький, І. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| > Шифр: УПШ/2020/3/4 Журнал Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно 2020р. N 3/4
Зміст: Карук, Інна. Дитяче експериментування: організація дослідницької діяльності у початковій школі / І. Карук. - С.16-20. Зима, Людмила. Коли є гра, тоді обов’язково цікаві будуть зустрічі ранкові : добірка ігор до ранкових зустрічей / Л. Зима. - С.23-26. Вацьо, Михайло. Хорова спадщина М. Леонтовича у вихованні молодших школярів / М. Вацьо. - С.34-35. Старовойт, Леся. Гра як засіб розвитку творчої індивідуальності учнів : добірка ігрових завдань до уроків трудового навчання / Л. Старовойт. - С.38-42. Сембрат, Оксана. Особливі потреби - особливі можливості : реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності / О. Сембрат. - С.45-47. Митник, Олександр. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб розвитку адекватної самооцінки : диференційовані підсумкові контрольні роботи з математики / О. Митник. - С.49-53. Дутчак, Ірина. Про екологію й природу ми щодня черпаємо з книжок нові знання : форми роботи з підручником на муроках природознавства і курсу “Я досліджую світ” / І. Дутчак. - С.53-57. Орел, Діана. Щоб діти навчилися гарно писати, моторику рук їхніх слід розвивати : прийоми розвитку дрібної моторики та графомоторних навичок / Д. Орел. - С.57-60. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>10.
|
Сембрат, Оксана. Особливі потреби - особливі можливості [Текст] : реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності / О. Сембрат> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3/4. - С. 45-47.
Рубрики: Початкова школа--позакласна робота Початкова школа--інклюзивні класи Інклюзивна освіта--початкова освіта Кл.слова (ненормовані): проєктна діяльність -- позаурочна діяльність -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|