Пошуковий запит: <.>K=префікс<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Кузнецова С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі/Світлана Кузнецова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.5–6.
|
>2.
| Гайтина Л. Г. Приставка/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 12.-С.11–12
|
>3.
| Чудакова О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі/Оксана Чудакова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.14–15.
|
>4.
| Різників О. Чим українська мова багатша за інші?/О. Різників // Літературна Україна. -К.:Національна Спілка письменників України та трудовий колектив редакції газети "Літературна Україна", 2016,N N 48 (15 грудня).-С.14.
|
>5.
| Кривонос Н. Будова слова. Орфографія/Н. Кривонос, О. Ліпеха, О. Ніколайцева // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 11/12.-С.41-46.
|
>6.
| Мовчун А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок/Антоніна Мовчун // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 11/12(617-618).-С.10-15
|
>7.
| Шварцкоп М. Префікс додати - дива: нові з’явилися слова!/М. Шварцкоп // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 11.-С.25-27.
|
>8.
| Учитель початкової школи - 2016г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
|
|