Пошуковий запит: <.>K=принципи навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Ященко В. М. Опорні конспекти з психології і педагогіки/В. М. Ященко. - 2004
|
>2.
| Бібліотека "Шкільного світу" - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Фрідман Л. Розвиток здібностей/Л. Фрідман, І. Кулагіна // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.72-89.
|
>4.
| Коваленко О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні/О. Коваленко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.11-13.
|
>5.
| Волобуєва В. В. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології/В. В. Волобуєва // Біологія. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 34/36.-С.2-11.
|
>6.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.7-11.
|
>7.
| Подріз Н. М. Сучасні методики викладання хімії в школі/Н. М. Подріз // Хімія. -Х.:Основа, 2013,N N 19.-С.11-14
|
>8.
| Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 8/9.-С.50-53.
|
>9.
| Колошин В. Як виконується головне завдання школи: [навчити учня вчитися]/В. Колошин // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N N 7.-С.54-56.
|
>10.
| Заїка А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!"/Антоніна Заїка // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.55.
|
>11.
| Костюшко В. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів/В. Костюшко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 2.-С.15-19.
|
>12.
| Ситченко А. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект/А. Ситченко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 6.-С.21-24.
|
|