Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципи пояснення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ Олена Дробот, Анна Замша (стр.7–13) Кл.слова: англійська мова,методика навчання,учні з порушенням слуху
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Євген Продан (стр.14–20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ Олена Хохліна (стр.21–32) Кл.слова: диференційоване навчання,інклюзія,інклюзивне навчання
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ Вадим Кобильченко (стр.33–47) Кл.слова: спеціальна психологія,психологічні принципи,принципи пояснення
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/ Оксана Михайленко (стр.48–64) Кл.слова: реабілітація,психофізіологічний розвиток,індивідуальний підхід
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ Микола Мога (стр.65–74) Кл.слова: бондінг,спастичний синдром,фізичний розвиток
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Леся Прохоренко (стр.75–85) Кл.слова: мотивація,когнітивні порушення,психокорекція
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно (стр.86–94) Кл.слова: інформатичні компетентності,психофізичні порушення,інформаційні технології
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.98/К 55
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 33–47. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 23 назв.
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Спеціальна психологія-- пояснювальні принципи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціальна психологія--психологічні принципи--принципи пояснення--пояснювальні принципи--депривація--дизонтогенез--віктимізація--редукція--фрустрація--невротизація--психологічна інвалідизація
Анотація: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук.
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 6451
Кількість відвідувачів 596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя