Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проблемна ситуація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Надвинична Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач/Т. Надвинична // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2005,N N2.-С.76-86
2.

Мерзлякова О. Психологічний театр імпровізації: Методика оволодіння навичками вирішення проблемних ситуацій взаємодії/О. Мерзлякова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2005,N N11/12.-С.66-71
3.

Семенов И. Н. Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании /И. Н. Семенов, М. Ю. Двоеглазова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.131-143
4.

Борисенко В. Проблемні завдання на уроках української мови/В. Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.17-22
5.

Дем’яненко Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури/Наталія Дем’яненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.50-56
6.

Токаренко Н. Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком/Н. Токаренко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 11.-С.59-61
7.

Кучеренко Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2018,N № 3.-С.14-21
8.

Яблоков С. В. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/С. В. Яблоков, Г. О. Адамова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.152-160
9.

Минка Г. В. Формули скороченого множення/Г. В. Минка // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 25/26/27.-С.44-48
10.

Мельник Г. М. Інноваційні методи навчання математики/Г. М. Мельник, Н. В. Баюн // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 34/35/36.-С.5-18
11.

П’яскорська С. В. Геометричні фігури і величини/С. В. П’яскорська // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 25/26/27.-С.38-45
12.

Бужинецька К. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.63-73.
 
Статистика
за 03.09.2024
Кількість запитів 102790
Кількість відвідувачів 1554
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя