Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проблемне завдання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3р10/Б 30
Автор(и) : Баханов К. О.
Назва : Організація процесу навчання історії
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014. - N 1/2. - С. 2-4. (Шифр ІПУ/2014/1/2)
ББК : 63.3р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі-- організація навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми організації навчання--прийоми навчання--проблемне навчання історії--проблемні ситуації--проблемне завдання
Анотація: Друкується стаття з книги Баханова К. О. "Професійний довідник вчителя історії".
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисенко, Валентина
Назва : Проблемні завдання на уроках української мови
Місце публікування : Укр. мова й л-ра в сучас. шк.: щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 17-22 (Шифр УМЛСШ/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки української мови-- проблемне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблемне навчання--проблемне завдання--проблемна ситуація--проблемний підхід--технології навчання--навчально-пізнавальна діяльність--проблемне запитання--проблемна задача
Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.32:811.161.2/Ц 11
Автор(и) : Цінько, Світлана
Назва : Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2017. - N 4. - С. 19-22. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2017/4). - ISSN 0130-5263
УДК : 371.32:811.161.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- уроки-- розвиток критичного мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови--критичне мислення--проблемне завдання--ситуація вибору--мисленнєві ситуації--мисленнєва діяльність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Книга О. Ю.
Назва : Технологія веб-квесту на уроках зарубіжної літератури. 5-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: науково-методичний журнал. - Харків: "Основа", 2018. - N 11/12. - С. 13-17. (Шифр ЗЛвш/2018/11/12)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури в школі-- методи, форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки зарубіжної літератури--рольова гра--веб-квест--проектні технології--проблемне завдання--5 клас (зарубіжна література)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко, Ірина
Назва : Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21 (Шифр Умлш-1/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- проблемне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблемне навчання--проблемна ситуація--проблемна вправа--проблемне завдання--проблемне запитання--проблемна технологія уроку--методика мови
Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 91441
Кількість відвідувачів 1100
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя