Пошуковий запит: <.>K=проблемне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 63.3р10 Ш 95
Шульга, Олексій. Методика застосування проблемного навчання на уроках історії та його значення [Текст] / О. Шульга> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 39-41.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі навчання проблемне Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- проблемне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя [Текст] : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 20-24.
Рубрики: Початкова школа--уроки з основ здоров’я Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- уроки основ здоров’я -- проблемне навчання -- розвиток критичного мислення -- валеологічний світогляд -- здоров’язбережувальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Упровадження елементів stem-steam-stream освіти у процесі навчання природничих предметів [Текст]> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2022. - N 3/4. - С. 2-16.
Рубрики: Інноваційні технології навчання викладання природничих дисциплін у школі Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- змішане навчання -- проблемне навчання -- метод дебатів -- метод моделювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Т 22
Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа Анотація: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.3р10 С 79
Стецик, Сергій. Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик> // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10 Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 83.3(0)р10 С 79
Стегній, В. Формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Стегній> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2016. - N 6/7. - С. 14-18.
ББК 83.3(0)р10 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток творчої особистісті Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- ігрове навчання -- творча особистість -- інтерактивне навчання -- проблемне навчання -- мультимедійні технології -- ігрове навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.042.2-056.45(477) С 67
Сотнічук, Л. Долаємо вершини разом [Текст] / Лариса Сотнічук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти--проекти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204 С 11
Сєрякова, В. І. Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання [Текст] / В. І. Сєрякова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 2-6.
ББК 74.204 + 63.3р10 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): теоретичне понятійне мислення -- проблемне навчання -- теоретично-образне мислення -- сучасний урок історії Анотація: Автор статті Сєрякова В. І. розповідає про відмінності проблемного і класичного традиційного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Проблемне навчання правознавства: поняття та способи реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4/5. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--методичні рекомендації Пізнавальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- задачне навчання -- правовий казус -- метод дилем -- метод інциденту -- метод проектів Анотація: Проблемне навчання правознавства передбачає систематичне залучення учнів до розв’язання творчих завдань теоретичного і практичного характеру, що посилює їхню мотивацію, стимулює пізнавальний інтерес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|