Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проблемне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
63.3р10
Ш 95


    Шульга, Олексій.
    Методика застосування проблемного навчання на уроках історії та його значення [Текст] / О. Шульга // Історія в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 39-41.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
   навчання проблемне

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії -- проблемне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Шевчук, Кристина.
    Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя [Текст] : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 20-24.
Рубрики: Початкова школа--уроки з основ здоров’я
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- уроки основ здоров’я -- проблемне навчання -- розвиток критичного мислення -- валеологічний світогляд -- здоров’язбережувальна компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Шапран, Юрій.
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності
   Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології

   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації
Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    Упровадження елементів stem-steam-stream освіти у процесі навчання природничих предметів [Текст] // Біологія і хімія в рідній школі. - 2022. - N 3/4. - С. 2-16.
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   викладання природничих дисциплін у школі

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- змішане навчання -- проблемне навчання -- метод дебатів -- метод моделювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.58
Т 22


    Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна.
    Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа
Анотація: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
22.3р10
С 79


    Стецик, Сергій.
    Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
83.3(0)р10
С 79


    Стегній, В.
    Формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Стегній // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2016. - N 6/7. - С. 14-18.
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток творчої особистісті
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- ігрове навчання -- творча особистість -- інтерактивне навчання -- проблемне навчання -- мультимедійні технології -- ігрове навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.042.2-056.45(477)
С 67


    Сотнічук, Л.
    Долаємо вершини разом [Текст] / Лариса Сотнічук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти--проекти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.204
С 11


    Сєрякова, В. І.
    Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання [Текст] / В. І. Сєрякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 2-6.
ББК 74.204 + 63.3р10
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   Викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
теоретичне понятійне мислення -- проблемне навчання -- теоретично-образне мислення -- сучасний урок історії
Анотація: Автор статті Сєрякова В. І. розповідає про відмінності проблемного і класичного традиційного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
67.0р10
Р 98


    Рябовол, Л. Т.
    Проблемне навчання правознавства: поняття та способи реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4/5. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--методичні рекомендації
   Пізнавальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- задачне навчання -- правовий казус -- метод дилем -- метод інциденту -- метод проектів
Анотація: Проблемне навчання правознавства передбачає систематичне залучення учнів до розв’язання творчих завдань теоретичного і практичного характеру, що посилює їхню мотивацію, стимулює пізнавальний інтерес.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 36446
Кількість відвідувачів 553
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя