Пошуковий запит: <.>K=професійне самовизначення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27 |
>1.
| Пряжников М. Особиста професійна перспектива/М. Пряжников // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N16 (квітень).-С.6-8
|
>2.
| Володина Ю. Профильная подготовка как средство профессионального самоопределения детей-сирот/Ю. Володина // Социальная педагогика. -М.:Редакция " Народное образование", 2008,N N4.-С.65-70
|
>3.
| Мухаметова А. М. Разработка программы элективного курса по психологии "Путешествие в мир профессий"/А. М. Мухаметова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2010,N N 10.-С.42-50
|
>4.
| Пархатський І. Сучасні форми і методи активізації професійного самовизначення учнів на уроках фізики/І. Пархатський // Фізика та астрономія в школі. -Київ:МОН України, Академія педагогічних наук України, 2011,N N 6.-С.29-35
|
>5.
| Мерзлякова О. Методики професійного визначення/О. Мерзлякова, Г. Євдокимова // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2011,N N 12.-С.1-116.
|
>6.
| Шамрай О. Допрофесійна підготовка старшокласників як складова позашкільної освіти/О. Шамрай // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 12.-С.34-38.
|
>7.
| Капустина Е. Н. Робота социальной службы детского дома/Е. Н. Капустина, О. Ю. Латышев // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 1.-С.88-96.
|
>8.
| Парнов Д. А. "Моя будущая профессия и карьера"/Д. А. Парнов, С. В. Жундрикова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 2.-С.59-63.
|
>9.
| Миколаєнко А. Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. Миколаєнко, В. Герасимчук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 11.-С.66-70
|
>10.
| Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.11-16
|
>11.
| Родичев Н. Ф. Формирование профессионального самоопределения школьников в условиях непрерывного образования/Н. Ф. Родичев, С. Н. Чистякова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.16-24
|
>12.
| Психодрама: история, теория и практика // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 6.-С.5-208.
|
>13.
| Кокун О.М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології/О. М. Кокун // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 9.-С.1-5
|
>14.
| Баранова Н. М. Профессиональное самоопределение детей-сирот/Н. М. Баранова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 4.-С.106-109.
|
>15.
| Илларионова Л. П. Духовно-нравственная культура будущего социального педагога: аксиологические основания/Л. П. Илларионова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 5.-С.91-93.
|
>16.
| Концепція профільного навчання у старшій школі // Біологія і хімія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2014,N N 1.-С.2-12.
|
>17.
| Артеменко О. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти/О. Артеменко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.22-26
|
>18.
| Митник О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання/О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 3.-С.12-17.
|
>19.
| Вища школа - 2014г.,N 11/12 (Введено оглавление)
|
>20.
| Ананко Т. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України/Т. Ананко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2014,N N 11/12.-С.91-99.
|
>21.
| Нікітіна Г. Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти/Г. Нікітіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.65–67
|
>22.
| Козуб’як Н. Де випускники школи зможуть застосувати знання біології?/Н. Козуб’як // Біологія. Шкільний світ. -київ:ТОВ "Редакція газет природничо-географічного циклу", 2016,N N 9.-С.10-12
|
>23.
| Кузів М. З. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/М. З. Кузів // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.140-146
|
>24.
| Свінцицька Н. Професійна орієнтація учнів позашкільних навчальних закладів на педагогічні спеціальності: пошук підходів/Надія Свінцицька // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 11/12.-С.61–63
|
>25.
| Алієва Е. Особистісне зростання/Е. Алієва // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 21/22.-С.4-9.
|
>26.
| Федорова Л. Профільне та професійне самовизначення/Л. Федорова, Т. Олейнікова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 21/22.-С.23-36.
|
>27.
| Савчук Т. А. Моніторингові дослідження допрофільної та профільної освіти/Т. А. Савчук // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 16/18.-С.71–73.
|
|