Пошуковий запит: <.>K=професійний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Janicka-Panek T. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning/T. Janicka-Panek // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.75–78
|
>2.
| Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/Катерина Алєксєєнко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 1.-С.24–26.
|
>3.
| Бахметьева Л. И. ІХ Международная конференция "Образование - личность - профессия"/Л. И. Бахметьева // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 5.-С.157-160.
|
>4.
| Безсонова О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців/Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 9.-С.4–16.
|
>5.
| Вільш І. Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості/І. Вільш // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2004. т.Том7,N N2.-С.113-120
|
>6.
| Вьюнова Н. И. Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития/Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N3.-С.217-225
|
>7.
| Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/М. М. Гептельманова // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.26–28
|
>8.
| Грінчук С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога/С. І. Грінчук // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 34/36(658-660).-С.59–61
|
>9.
| Давиденко А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів/А. А. Давиденко, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 2.-С.23-29.
|
>10.
| Завалишина Д.Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности/Д.Н. Завалишина // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N6.-С.5-15
|
>11.
| Задонская Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования/Л. В. Задонская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.81-92
|
>12.
| Захар О. Г. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області/О. Г. Захар // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 7.-С.45-51.
|
>13.
| Захарчин Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань/Г. Захарчин // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2020,N N 11/12.-С.30-40.
|
>14.
| Здатність педагога до саморозвитку // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.21.
|
>15.
| Иванова Н. Л. Проблема социальной идентичности в психологических исследованиях/Н. Л. Иванова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.18-27
|
>16.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 9.-С.45–55.
|
>17.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.52–61.
|
>18.
| Кіндрат І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.4–11.
|
>19.
| Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/Світлана Калашнікова // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.95-101
|
>20.
| Калошин В. Ф. Психологічні аспекти підвищення професійної педагогічної компетентності/В. Ф. Калошин // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 31/32.-С.53-60.
|
|
|