Пошуковий запит: <.>K=професійний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Janicka-Panek T. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning/T. Janicka-Panek // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.75–78
|
>2.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 9.-С.45–55.
|
>3.
| Кіндрат І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.52–61.
|
>4.
| Бахметьева Л. И. ІХ Международная конференция "Образование - личность - профессия"/Л. И. Бахметьева // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 5.-С.157-160.
|
>5.
| Вільш І. Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості/І. Вільш // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2004. т.Том7,N N2.-С.113-120
|
>6.
| Кумановська В. В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентноті вчителя/В. В. Кумановська // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 25/27(649-651).-С.39–79.
|
>7.
| Радул В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя/В. В. Радул // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.2-6
|
>8.
| Здатність педагога до саморозвитку // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.21.
|
>9.
| Курмишева Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця?/Н. Курмишева // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2017,N № 2.-С.53-60
|
>10.
| Маленкова Н. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами/Н. Маленкова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 9.-С.36-39.
|
>11.
| Кіндрат І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.4–11.
|
>12.
| Олексенко С. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички/С. Олексенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 9.-С.36-41.
|
>13.
| Організація діяльності дитсадка у 2023/2024 навчальному році: сім точок контролю // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2023,N N 9.-С.18-21.
|
>14.
| Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/Катерина Алєксєєнко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 1.-С.24–26.
|
>15.
| Задонская Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования/Л. В. Задонская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.81-92
|
>16.
| Про професійний розвиток працівників // Голос України, 2012. 4 лютого.-С.16-17
|
>17.
| Иванова Н. Л. Проблема социальной идентичности в психологических исследованиях/Н. Л. Иванова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.18-27
|
>18.
| Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/Світлана Калашнікова // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.95-101
|
>19.
| Професійний розвиток педагога // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.18–20.
|
>20.
| Безсонова О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців/Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 9.-С.4–16.
|
|
|