Пошуковий запит: <.>K=процес навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бєляєв С. Б. Педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу/С. Б. Бєляєв . - 2005
|
>2.
| Омеляненко В. Л. Педагогіка: завдання і ситуації/В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2006
|
>3.
| Хватова М. В. Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения/М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006,N N3.-С.74-86
|
>4.
| Біда С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі/С. Біда // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N2.-С.1-3
|
>5.
| Макаренко І. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання/І. Макаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.28-32
|
>6.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.13-17
|
>7.
| Агаев Д. Р. Развитие школьника - главная задача процесса обучения/Д. Р. Агаев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.123-125
|
>8.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.2-6.
|
>9.
| Дубова М. В. Компетентностные задачи как форма учебного материала/М. В. Дубова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.46-52
|
>10.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
|
|