Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=процес навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
37.091.33:91
У 31


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Інформатизація освітнього процесу з географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 5-10.
УДК
Рубрики: Викладання географії в школі--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- заклади загальної середньої освіти -- навчання географії
Анотація: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технолгій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії. Проаналізовано необхідність урізноманітнення уроків географії за допомогою ІКТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

2.
373.5091.33:91:004
У 31


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв
УДК
Рубрики: Викладання географії в школі--інтерактивні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії в закладах загальної середньої освіти. Відображено окремі аспекти створення електронних освітніх ресурсів з географії за допомогою використання сервісу LearningApps та технології Web 2.0 - на різних етапах уроків географії, у позанавчальній роботі з предмета та з метою пропедевтики профілізації.


Дод.точки доступу:
Солотвінський, М. Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

3.
74.580.211
М 19


    Малихіна, Катерина.
    Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування [Текст] / К. Малихіна // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 1. - С. 25-36. - Бібліогр. в кінці ст. 35-36 (21 назв.) . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.211 + 74.584п
Рубрики: Вища освіта в Україні--основи методики викладання у вищій школі
   Вища освіта в Україні--випускники--працевлаштування

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- процес навчання -- спеціалізація -- компетенція -- практика -- ринок праці -- працевлаштування випускників
Анотація: З огляду на необхідність удосконалення практичної орієнтації у напрямі демократизації вищої освіти і на основі авторського досіду викладання магістрам економічної спеціалізації у статті наведені основні положення методики викладання вищої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
63.3р10
Б 30


    Баханов, К. О.
    Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 7-8.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--організація навчання
Кл.слова (ненормовані):
вивчення історії -- навчання історії в школі -- процес навчання -- організація процесу навчання -- уроки історії -- дискусії на уроках історії -- види дискусії
Анотація: В статті розповідається про дискусійні методи на уроках історії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.202.43
Н 72


    Новак, Марія.
    Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / М. Новак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.43
Рубрики: Початкова школа--навчання--комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- процес навчання -- навчання в початковій школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
28.0р10
К 59


    Козленко, О.
    Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі [Текст] / О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 18-20.
ББК 28.0р10
Рубрики: Уроки біології в 11 класі
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- процес навчання -- наочні засоби навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4УКР)
К 78


    Кравчек, Лілія.
    Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. [Текст] / Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 64-68.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- іноземні мови -- процес навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
88.69
Б 81


    Бондаренко, Вікторія.
    Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів [Текст] / В. Бондаренко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.69 + 74.202.243
Рубрики: Початкова школа--навчання--процес навчання--психокорекційна робота
   Вчителі початкової школи--психокорекційна робота вчителя

   Початкова школа--здоров’язбережувальні технології

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбереження учнів -- психокорекційна робота вчителя -- психокорекційні ігри -- психогімнастика -- процес навчання -- освіта вчителя -- вчителі початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Анотація: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 15573
Кількість відвідувачів 1095
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя