Пошуковий запит: <.>K=психологічний супровід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Докшина, Н. Робота з обдарованими та здібними дітьми [Текст] / Н. Докшина, С. Кошель> // Психолог. - 2004. - N44(листопад). - С. 20-22.
ББК 88.840 Рубрики: обдаровані діти Здібності дитини-- психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід
Дод.точки доступу: Кошель, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романенко, Є. Психологічний моніторинг навчально-виховного процесу [Текст] / Є. Романенко> // Психолог. - 2005. - N8 (лютий). - С. 3-5
ББК 88.840 Рубрики: педагогічна психологія адаптація шкільна психодіагностика психологія молодшого школяра практична психологія Кл.слова (ненормовані): ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Розділ 2. Модель психологічного супроводу під час переходу з дошкільного закладу в школі [Текст]> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N1 ( Психологічний супровід школяра). - С. 54-85
ББК 88.840 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): довільність поведінки -- циклограма психологічного супроводу -- підготовка до школи -- навчання розвивальне -- готовність батьків до навчання дитини -- психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Удовенко, М. В. Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища [Текст] / М.В. Удовенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N3. - С. 123-128.
ББК 88.5 + 88.840 Рубрики: психологія виховання психологія навчання Психологічна служба системи освіти спадкоємність Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 П 78
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологічна допомога--батьки дітей з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 К 55
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору Кл.слова (ненормовані): емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.2/.3(477) О-66
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота Кл.слова (ненормовані): мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.12(477) Т 98
Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максименко, С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті [Текст] / С. Д. Максименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 5-16.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): інноваційна освіта -- психологічний супровід -- трансформаційні процеси
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.018.1.064-055.52-055.62](477) Р 28
Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--родинне Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічний супровід -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів Анотація: У статті розповідається про взаємодію батьків та учнів початкової школи. Наведено приклади деяких вправ, які можуть використовуватись у спільній діяльності практичного психолога та вчителя молодшої школи для налагодження активної взаємодії батьків та учнів класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.2/.3:376.015.3](477) С 59
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 177.3:159.9 П 49
Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / Світлана Поліщук> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 8–11. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти Кл.слова (ненормовані): брехня -- брехливість молодших школярів -- мораль -- фантазія -- творча діяльність -- дитяча психологія -- корекція брехливості -- ситуативна брехливість -- психологічна характеристика -- психологічний супровід -- молодші школярі Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.36:616.899.2.015.3](477) С 59
Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички Анотація: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку Навчання--технології навчання Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів
Дод.точки доступу: Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички [Текст] / С. Олексенко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 36-41.
Рубрики: Педагоги--професійна діяльність Кл.слова (ненормовані): тренінгове заняття для педагогів -- професійні навички -- професійний розвиток -- психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Оржеховська, Наталія. П’ять ефективних арт-технік для внутрішньої саморегуляції [Текст] / Н. Оржеховська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 7. - С. 43-45.
Рубрики: Психологічний супровід--техніки Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- арт-техніка -- внутрішня саморегуляція -- негативні емоції
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 54-58.
Рубрики: Педагог--психологічна підтримка Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- емоційні складнощі -- емоційні стани -- емоції педагога
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Борисенко, Карина. Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей [Текст] / К. Борисенко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 12. - С. 33-37.
Рубрики: Дошкільна освіта--інтелект дитини Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект дошкільників -- експресивний етюд -- психогімнастичні вправи -- психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни [Текст] / О. Кляпець> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 57-61.
Рубрики: Педагоги--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): когнітивний потенціал вихователів -- стрес -- педагоги в умовах війни -- психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 Т 98
Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Шкільний психолог--молодші школярі--арт-терапія Кл.слова (ненормовані): арт-терапія -- ірт-техніки -- шкільний психолог -- Нова українська школа -- здоров’язбережувальні технології -- психологічне здоров’я -- психологічний супровід -- психосоціальна стійкість -- молодші школярі Анотація: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|