Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.


    Докшина, Н.
    Робота з обдарованими та здібними дітьми [Текст] / Н. Докшина, С. Кошель // Психолог. - 2004. - N44(листопад). - С. 20-22.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдаровані діти
   Здібності дитини--

   психологічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід


Дод.точки доступу:
Кошель, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Романенко, Є.
    Психологічний моніторинг навчально-виховного процесу [Текст] / Є. Романенко // Психолог. - 2005. - N8 (лютий). - С. 3-5
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   адаптація шкільна

   психодіагностика

   психологія молодшого школяра

   практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


   
    Розділ 2. Модель психологічного супроводу під час переходу з дошкільного закладу в школі [Текст] // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N1 ( Психологічний супровід школяра). - С. 54-85
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
довільність поведінки -- циклограма психологічного супроводу -- підготовка до школи -- навчання розвивальне -- готовність батьків до навчання дитини -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Удовенко, М. В.
    Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища [Текст] / М.В. Удовенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N3. - С. 123-128.
ДРНТІ
ББК 88.5 + 88.840
Рубрики: психологія виховання
   психологія навчання

   Психологічна служба системи освіти

   спадкоємність

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
159.98
П 78


    Продан, Є.
    Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--батьки дітей з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід
Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
376-056.2/.3(477)
О-66


    Орлов, О.
    Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
   Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція
Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.091.12(477)
Т 98


    Тюріна, І.
    Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Максименко, С. Д.
    Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті [Текст] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 5-16.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна освіта -- психологічний супровід -- трансформаційні процеси


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.018.1.064-055.52-055.62](477)
Р 28


    Рашковська, І.
    Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--родинне
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічний супровід -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів
Анотація: У статті розповідається про взаємодію батьків та учнів початкової школи. Наведено приклади деяких вправ, які можуть використовуватись у спільній діяльності практичного психолога та вчителя молодшої школи для налагодження активної взаємодії батьків та учнів класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
376-056.2/.3:376.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини
Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
177.3:159.9
П 49


    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів / Світлана Поліщук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 8–11. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість молодших школярів -- мораль -- фантазія -- творча діяльність -- дитяча психологія -- корекція брехливості -- ситуативна брехливість -- психологічна характеристика -- психологічний супровід -- молодші школярі
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
376-056.36:616.899.2.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички
Анотація: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


   
    Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.] // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект)
   Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку

   Навчання--технології навчання

   Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів


Дод.точки доступу:
Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

15.


    Олексенко, Світлана.
    Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички [Текст] / С. Олексенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 36-41.
Рубрики: Педагоги--професійна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
тренінгове заняття для педагогів -- професійні навички -- професійний розвиток -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Оржеховська, Наталія.
    П’ять ефективних арт-технік для внутрішньої саморегуляції [Текст] / Н. Оржеховська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 7. - С. 43-45.
Рубрики: Психологічний супровід--техніки
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- арт-техніка -- внутрішня саморегуляція -- негативні емоції


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


   
    Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 54-58.
Рубрики: Педагог--психологічна підтримка
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- емоційні складнощі -- емоційні стани -- емоції педагога


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Борисенко, Карина.
    Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей [Текст] / К. Борисенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 12. - С. 33-37.
Рубрики: Дошкільна освіта--інтелект дитини
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект дошкільників -- експресивний етюд -- психогімнастичні вправи -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Кляпець, Ольга.
    Когнітивний потенціал педагогів під час війни [Текст] / О. Кляпець // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 57-61.
Рубрики: Педагоги--психологічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
когнітивний потенціал вихователів -- стрес -- педагоги в умовах війни -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
159.98
Т 98


    Тюріна, І.
    Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Шкільний психолог--молодші школярі--арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ірт-техніки -- шкільний психолог -- Нова українська школа -- здоров’язбережувальні технології -- психологічне здоров’я -- психологічний супровід -- психосоціальна стійкість -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 4243
Кількість відвідувачів 226
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя