Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія вчителів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муругова Е. Г.
Назва : Организационная культура управления
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 8. - С. 28-33. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/8). - ISSN 0869-561X
ББК : 71 + 65 + 88.40 + 74в2:71 + 74.204.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура-- культурологія освіти
Управління навчальними закладами
педагогічна психологія
Педагогічна культура
Школознавство
Анотація: У статті пропонується інноваційний підхід до управління педагогічною організацією через розуміння організаційної культури освітньої установи.В статье предлагается инновационный подход к управлению педагогической организацией через понимание организационной культуры образовательного учреждения.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.12(477)/Т 98
Автор(и) : Тюріна І.
Назва : Педагог НУШ – ресурсна особистість
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 2(608). - С. 1–2. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/2). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.12(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі початкової школи-- психологічна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі початкової школи--психологія вчителів--психологічний практикум--психологічний супровід--психологічне здоров’я--психолого-педагогічна культура--стресостійкість вчителя--емоційний стан--емоційне вигорання--врівноваженість--емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дружилов С. А.
Назва : Профессионализм педагога: психологический ракурс
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 6. - С. 69-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 88.40 + 74.202.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в1/В 24
Автор(и) : Введенский В. Н.
Назва : Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 6. - С. 28-36. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/6). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 11 назв.
ББК : 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Психологія-- педагогічна психологія-- психологія вчителів
Філософія-- етика-- професійна етика-- педагоги
Освіта-- школознавство-- вчителі-- професійна етика
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравчук А.В.
Назва : Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса
Місце публікування : Воспитание школьников: теорет. и науч.-метод. журн. - Москва: Школьная Пресса, 2012. - № 6. - С. 45-49. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2012/6). - ISSN 0130-0776
Примітки : Библиогр.: 5 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- культура педагогічного колектива
Школа-- шкільна організаційна культура
Географіч. рубрики: Росія-- освіта-- виховання
Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія).
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 62353
Кількість відвідувачів 1097
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя