Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психічна саморегуляція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байєр О.М.
Назва : Психічна саморегуляція старших дошкільників (психолого-педагогічні умови розвитку)
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N7. - С. 70-73 (Шифр ПП/2004/7)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--довільність поведінки--довільна активність--система фландерса
Знайти схожі

2.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2004р.,N 37(жовтень)
Цікаві статті :
Шевцова Л. Індивідуальний підхід до учня у практиці навчально-корекційної роботи : Врахування конституціональних особливостей учнів у навчально-виховному процесі/ Л. Шевцова (стр.5-11.) Кл.слова: роздратування,психокорекція,емоційні стани
Овчаренко К. Організація роботи з обдарованими дітьми/ К. Овчаренко (стр.12-17.) Кл.слова: психічна саморегуляція
Кунанець О. Досвід залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх шкіл/ О. Кунанець, Н. Герцик, О. Озарко (стр.18-21.) Кл.слова: робота соціального педагога,супровід дитини,реабілітаційна програма
Огієвич В. Курс "Я до цього не дійду" : Профілактика наркоманії/ В. Огієвич (стр.21-27.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко К.
Назва : Організація роботи з обдарованими дітьми
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2004. - N37(жовтень). - С. 12-17. (Шифр П2/2004/37(жовтень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): обдаровані діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/З-48
Автор(и) : Зелінська Я.
Назва : Саморегуляція поведінки у стресових ситуаціях
Місце публікування : Соціальна психологія. Український науковий журнал. - київ: Центр соціальних комунікацій, 2011. - N 5. - С. 67-75. (Шифр С596840/2011/5)
ББК : 88 + 60.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Соціологія праці
Кафедра загальної та практичної психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--стресова ситуація
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моросанова В. И.
Назва : Дифференциальный подход к психической саморегуляции : исследование действий профессионала
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 3. - С. 98-110. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/3). - ISSN 0205-9592
Примітки : Бібліогр.: 30 назв.
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості-- психічна саморегуляція
Психологія професійної діяльності
Анотація: Розкривається і уточнюється зміст поняття усвідомленної саморегуляції діяльності Д. А. Ошаніна - О. А. Конопкіна, автор статті розвиває диференційний підхід до дослідження саморегуляції мимовільної активності людини. Обговорюються результати дослідження диференційних відмінностей в саморегуляції професійної та учбової діяльності. Наводяться нові дані вивчення диференційних основ надійності саморегуляції професійних дій і ефективності прийняття рішень в екстремальних умовах.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/Д 93
Автор(и) : Дьяков С. И.
Назва : Информационно-семантическая система самоорганизации в самоуправлении субьектом механизмами психики
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2012. - N 9. - С. 6-11. (Шифр ПП/2012/9)
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Психіка-- механізми
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоуправління психікою--думки--психічна саморегуляція
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.204.2/К 17
Автор(и) : Калошин, Володимир
Назва : Створюємо собі настрій : (практичні поради педагогові з психічної саморегуляції)
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2014. - N 5. - С. 44-46. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2014/5). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- професія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--напружена ситуація педагогічної діяльності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.17 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 44704
Кількість відвідувачів 761
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя