Пошуковий запит: <.>K=пізнавальна діяльність учнів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Аристова Л. Ми змагаємось? Тішимось? Граємо? Так! Музичне мистецтво вивчаємо/Л. Аристова // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 12.-С.22-26.
|
>2.
| Батрух Г. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів на уроках географії у 10-х класах/Г. Батрух, З. Боровець // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 1.-С.6-15.
|
>3.
| Васильянц М. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках зарубіжної літератури/М. Васильянц // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2016,N N 6/7.-С.4-7.
|
>4.
| Волобуєва Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/Л. М. Волобуєва // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/5/6.-С.7-16
|
>5.
| Глинянюк Н. Формування вміння вчитися: психолого-педагогічний аспект/Н. Глинянюк // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 11.-С.7-10.
|
>6.
| Горбушко Т. Г. Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів шляхом упровадження елементів інноваційних технологій у навчально-виховний процес/Т. Г. Горбушко // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 31/32.-С.36-42.
|
>7.
| Діогенова Н. М. Виховання соціальної активності учнів в умовах спеціалізованої школи/Н. М. Діогенова // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 7.-С.15-21.
|
>8.
| Заслонкіна Л.С. Мотивація пізнавальної діяльності на уроках математики/Л. С. Заслонкіна // Математика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 29.-С.2-8
|
>9.
| Кобернік С.Г. Самостійна робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/С. Г. Кобернік // Географія та економіка в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 9.-С.4-8
|
>10.
| Криворотенко О. Учнівська конференція: технологія, методика проведення та забезпечення суб’єктності учня в практичній діяльності/О. Криворотенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 4.-С.2-7
|
|
|